Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MortenP
Som påfølgning på tråden her så har vi investeret i et TV nu, og det endte faktisk med at blive et PS59D7005 til knap 9.000 incl. levering.

Årsagen til det blev det var dels prisen, men også alle de gode tests jeg har kunne finde. Og som den endelige test har vi testet lidt med film på storebroderen PS64D8005. Støjen og varmen som jeg har hentydet til har jeg fundet ud af umiddelbart er pga. at vi på arbejde primært bruger TV'et til at vise regneark præsentationer mv. dvs. meget farven hvid, som jeg kan læse er den farve der bruger mest energi -> mere støj og varme. Da vi gjorde det samme med en almindelig film var der ikke ret meget varme eller støj.

Så nu skulle det gerne dukke op på mandag, hvis vi er heldige.

Så mange tak for jeres indlæg, de har været særdeles gavnlige til at finde ud af hvilket det skulle være.
Af klingenberg
MortenP skrev:Som påfølgning på tråden her så har vi investeret i et TV nu, og det endte faktisk med at blive et PS59D7005 til knap 9.000 incl. levering.

Årsagen til det blev det var dels prisen, men også alle de gode tests jeg har kunne finde. Og som den endelige test har vi testet lidt med film på storebroderen PS64D8005. Støjen og varmen som jeg har hentydet til har jeg fundet ud af umiddelbart er pga. at vi på arbejde primært bruger TV'et til at vise regneark præsentationer mv. dvs. meget farven hvid, som jeg kan læse er den farve der bruger mest energi -> mere støj og varme. Da vi gjorde det samme med en almindelig film var der ikke ret meget varme eller støj.

Så nu skulle det gerne dukke op på mandag, hvis vi er heldige.

Så mange tak for jeres indlæg, de har været særdeles gavnlige til at finde ud af hvilket det skulle være.
Tillykke, rigtig godt valg ;)

Sig til hvis du har spørgsmål til den. Der fulgte 2 3d-briller med direkte i kassen på min, så husk at tjekke det inden de sender den :)
Af jones31
Hvad med en txp55vt50 til 14999,- kunne også være en mulighed..
Brugeravatar
Af edinger
jones31 skrev:Hvad med en txp55vt50 til 14999,- kunne også være en mulighed..
Du er lidt for sent på den, jf. nedenstående ;)

MortenP skrev:Som påfølgning på tråden her så har vi investeret i et PS59D7005.
Af jones31
edinger skrev:
jones31 skrev:Hvad med en txp55vt50 til 14999,- kunne også være en mulighed..
Du er lidt for sent på den, jf. nedenstående ;)

MortenP skrev:Som påfølgning på tråden her så har vi investeret i et PS59D7005.
Ja gik lidt for hurtigt.