Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basta
Jeg har i løbet af aftenen læst lidt på HBO's gode tilbud på 79 kr om mdr. Det lyder meget godt alt samme, men hvordan kommer det til at fungere? Kan man bruge sit smarttv (hvis man ikke har et Samsung tv) og download HBO's app på tv'et ligesom Viaplay eller skal man går på internet browser og logge ind på deres hjemmeside?
Af jones31
Basta skrev:Jeg har i løbet af aftenen læst lidt på HBO's gode tilbud på 79 kr om mdr. Det lyder meget godt alt samme, men hvordan kommer det til at fungere? Kan man bruge sit smarttv (hvis man ikke har et Samsung tv) og download HBO's app på tv'et ligesom Viaplay eller skal man går på internet browser og logge ind på deres hjemmeside?

Det kommer som app via smarttv, ikke kun samsung der for det.
Af lgowner
jones31 skrev:Det kommer som app via smarttv, ikke kun samsung der for det.
det skal du ikke være for sikker på.

idag har de kun samsung tv skærme/smart tv supporteret i 2012(iflg. HboGo), og de har jo været på markedet i USA længe.

dog er de så på pc,tablet,ipad og medie bokse så folk skal kunne få det op på tv skærmen, bare ikke med lg,philips eller panasonic smarttv , tror jeg.
Af jones31
lgowner skrev:
jones31 skrev:Det kommer som app via smarttv, ikke kun samsung der for det.
det skal du ikke være for sikker på.

idag har de kun samsung tv skærme/smart tv supporteret i 2012(iflg. HboGo), og de har jo været på markedet i USA længe.

dog er de så på pc,tablet,ipad og medie bokse så folk skal kunne få det op på tv skærmen, bare ikke med lg,philips eller panasonic smarttv , tror jeg.

De kommer hos LG og Philips, bare ikke noget der er officielt endnu
Af Basta
Hvor er jeg træt af hvis samsung igen løber med retten til smarttv HBO. Nu må Panasonic lige se at komme ind i kampen.....
Af jones31
Basta skrev:Hvor er jeg træt af hvis samsung igen løber med retten til smarttv HBO. Nu må Panasonic lige se at komme ind i kampen.....

Jeg tror alle kommer med netflix, hbo osv bare ikke lige så hurtigt som samsung.
Af Larsdk
Samsung TV er bare ikke gode nok pt. de skal stå og buffer hele tiden og det er simpelthen ikke det værd.

og nej det er ikke fordi min internet linje er for dårlig da jeg har 60/60 Mbit fiber.

Håber PS3 understøtter HBO og Netflix.
Af dk9000
Larsdk skrev:Samsung TV er bare ikke gode nok pt. de skal stå og buffer hele tiden og det er simpelthen ikke det værd.

og nej det er ikke fordi min internet linje er for dårlig da jeg har 60/60 Mbit fiber.

køre du med kabel eller trådløs ?
Af lgowner
jones31 skrev:De kommer hos LG og Philips, bare ikke noget der er officielt endnu
lad os håbe det gør. jeg har ihvertfald set at Sony PlaystationNetwork får HBO nu. bare ingen dato fastsat.
Af Larsdk
dk9000 skrev:
Larsdk skrev:Samsung TV er bare ikke gode nok pt. de skal stå og buffer hele tiden og det er simpelthen ikke det værd.

køre du med kabel eller trådløs ?
Køre med kabel.