Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
MigSelv skrev:Med beretninger der kommer til, om retention og burn in skader, er det ikke et mindre problem. Under forudsætning af, at brugernes info omkring brug passer ved opstået burn in. Man skal i mine øjne være påpasselig, når/hvis man vælger plasma.
Enig.

Kategoriske udsagn i begge retninger bør mødes med sund skepsis.

Det er ikke halsløs gerning af vælge plasma. Men der er en risiko. Og den skal man selvfølgelig være sig bevidst.
Af DavidHimself
sk-vilderen skrev:angående komplett

Kan de levere?? :) tror min bil er for lille hehe
De kan uden tvivl klare et eller andet udbringning - sært firma hvis ikke de kan :)

[quote ="MigSelv"]Med beretninger der kommer til, om retention og burn in skader, er det ikke et mindre problem. Under forudsætning af, at brugernes info omkring brug passer ved opstået burn in. Man skal i mine øjne være påpasselig, når/hvis man vælger plasma.[/quote]

Som jeg selv siger: med almindelig sund fornuft. Og det mener jeg stadig :) Man skal ikke sidde og være bange hele tiden, bare fordi man har valgt plasma. Bare man tænker sig lidt om, så skal det nok gå!
Af sk-vilderen
Nu har jeg lige læst en del om "burn in", og det virker til at være noget der allerede kan ske bare på fek.s et logo der vises på en TV kanal..

Må indrømme alt det skræmmer mig lidt :)

Er der nogle der kan kigge efter et godt LED/LCD Tv med gode HZ 46 tommer og, hvor man får meget tv for pengene?
Brugeravatar
Af edinger
sk-vilderen skrev:Er der nogle der kan kigge efter et godt LED/LCD Tv med gode HZ 46 tommer og, hvor man får meget tv for pengene?
Flatpanels.dk // Købsanbefalinger // TV til stuen // Sony EX723
Af sk-vilderen
tak for det :) den ser også spændende ud

og kan se der er test på den herinde fra, så kan man vidst godt være på den sikre side !
Af Bent odense
Troer ikke ex723 kan købes merer.Den er jo fra 2011,Men der kommer jo snart 2012 modeller,Til nogle gode priser.Så kan du læse tests af 2012 modeller.
Brugeravatar
Af edinger
Bent odense skrev:Troer ikke ex723 kan købes merer.
Bilka har... "mindre end 5 på lager"... til 5.999,-

Hvilket jo er præcis inden for budgettet.
Af Bent odense
Det er en skam han ikke tør-vil have plasma,Nu når du skriver bilka.Så var jeg i bilka i lørdags.Der stod et panasonic plasma 50 tommer.Til 7000kr.Men ved ikke hvad model det var.Hvis de kunne skaffe 1000kr merer.Så for de jo mange tommer.Det er der vær at tænke over.
Af sk-vilderen
står og skal købe imorgen :)

i må meget gerne poste alternativer på nettet LED/LCD.

det skal være 46 tommer eller mere!
godt til digital kabel tv og film, så et godt blandings tv...

Full HD med 2-3 HDMI indgange.

max 60000 kr

Nogle anbefalede den herinde fra ex . i bilka
Brugeravatar
Af edinger
sk-vilderen skrev:max 6000 kr

Nogle anbefalede den herinde fra ex. i Bilka
Øhh... :o
edinger skrev:Bilka har... "mindre end 5 på lager"... til 5.999,-

Hvilket jo er præcis inden for budgettet.
Af sk-vilderen
ex 720 er desværre ikke på lager mere...

er der andre muligheder??? :)
Af Bent odense
Hvis det skal værer sony i den pris klasse.Så er der sonys EX653.Men det er en skam du er gået væk fra panasonic plasma.Du for meget skærm/billedekvalitet for 6000kr.