Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

Jeg står og er ved at investere i nyt fjernsyn, da mit nuværende simpelthen er blevet for småt (23'') i forhold til min nye lejlighed.

Jeg er studerende og har derfor et stramt budget - Det fjernsyn jeg har i kiggerten pt. er denne model fra Samsung:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... H5005.html

Er der nogle der kan anbefale/har kritikpunkter ved det? Jeg er selv lidt grøn i forhold til fjernsyn.

Jeg sidder ca. 2 meter derfra, hvor det skal stå.

På forhånd tak :)
Af Rodding
Skal ud og hente netop denne model hos Elgiganten senere i dag til min mor.
Har læst mange test og anmeldelser af det, og det ser ret lovende ud til prisen.
Kommer selvfølgelig med en kommentar senere i aften eller imorgen, og fortæller hvad jeg synes om det.
Af Rodding
Hvis det dog ikke gør dit noget, at fjernsynet fylder lidt mere, og ikke er lige så kønt, så kig på Panasonic TX-P42C3E, som kan fås på metroshop.dk til 3300 + fragt. Det skulle være rigtig godt til prisen.
ManiacII skrev:Er der nogle der kan anbefale/har kritikpunkter ved det? Jeg er selv lidt grøn i forhold til fjernsyn.
Der er "kritikpunkter" og uhensigtsmæssigheder ved alle skærme, ikke mindst i de små modelserier.

Men når du nu selv skriver, at du er grøn i gamet, og har begrænsede midler til rådighed, er det efter min opfattelse ikke særlig formålstjenesteligt at fokusere så meget på eventuelle problemer, som du aldrig selv ville have bemærket eller opfattet som problemer, hvis ikke du var blevet ansporet til det.

Lykkelig uvidenhed er nogle gange netop dét: lykkelig :)
Af ManiacII
Jeg takker for inputs - Det er nu bestilt :)