Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bimmer07
Hej

Jeg overvejer at købe et Grundig 7139. Jeg kan ikke finde mange test af det udover en norsk som roser det.

Når jeg søger her på siden, kan jeg se at nogle enkelte brugere har tv'et. Så jeg ville sætte stor pris på, hvis I ville dele jeres erfaringer omkring tv'et med mig.
Hvis nogle har erfaringer med andre Grundig tv er de også velkomne:-)

Tak
Brugeravatar
Af edinger
Du kunne begynde her:

• Emne: Grundig 47VLE9279 (link)

• Emne: Køb af Grundig 46 LED (link)

• Emne: Grundig LED tv - Hjælp! (link)

• Emne: Grundig vs. "de andre"? (link)
Af bimmer07
Okay, jeg skulle måske have udtrykt mig mere direkte.

Jeg har brugt søge funktionen her på siden, op til flere gange og læst alle disse link, for at finde svar på mit spørgsmål. Ligeledes har jeg gennemsøgt nettet for diverse test og reviews, uden at finde andet end 1 norsk test.

Så det jeg efterspørger, er mest af alt helt konkrete erfaringer med Grundigs 7139 model fra folk som har personlig erfaring med det.
Brugeravatar
Af edinger
bimmer07 skrev:Så det jeg efterspørger, er mest af alt helt konkrete erfaringer med Grundigs 7139 model fra folk som har personlig erfaring med det.
Den overordnede konklusion, baseret på ovenstående links, synes at være, at Grundigs skærme, herunder også den store, 47VLE9279, lader en hel del tilbage at ønske.

Jeg skulle derfor mene, at du med rimelighed kunne overføre denne almene erfaring til modellen 7139.
Af bimmer07
Jeg sætter pris på din mening, tak.

Andres erfaringer med Grundig 7139 vil også være meget værdsat :)
Af jones31
bimmer07 skrev:Jeg sætter pris på din mening, tak.

Andres erfaringer med Grundig 7139 vil også være meget værdsat :)
det er en god allround skærm for dem der ikke går op i smart tv og 3d.
Billedmæssigt er det en fornuftig skærm på højde med es5505, philips 4047. Og deres lyd er noget af det bedre idag i skærme.