Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg beklager at måtte oprette denne tråd. Jeg har kigger rundt i andre oprettede tråde men finder virkelig dette som en jungle.

Jeg står og skal til at købe et nyt tv til max 5300 kr

Det jeg skal bruge det til er hovedsaglig film, og ja, fjernsyn. Det skal være muligt at sætte en ekstern til, og tvet skal understøtte div. afspilnings filer. Derudover skal den være i fuld hd opløsning.

Jeg sidder ca 3-4 meter fra tvet.

Mit eget forslag er dette - http://www.bilka.dk/elektronik/tv/phili ... ne_12uge38

Det har nogle gode funktioner som indbygget wifi, og understøtter enormt mange formater.

Med venlig hilsen

Theodor Vallentin
Senest rettet af TheodorV 17 sep 2012, 10:21, rettet i alt 1 gang.
Af Mysen
40" er for lille, og hvis du alligevel holder fast i denne størrelse er Full-HD ikke nødvendigt. Søg lidt på 46-50" segmentet om der ikke er noget, du har råd til.
Af DavidHimself
Jeg er enig med Mysen mht størrelse.

Men nu skriver du ikke noget max beløb for dit købe - det kunne hjælpe os til at komme med forslag :)
Af TheodorV
Ah prisen er røget i overskiften. Mit max beløb er de 5300 ..

Jeg er ikke helt fanatisk omkring tvet, det skal bare fungere.

Jeg kan godt se fornuften i at finde et større tv, men jeg vil bare heller ikke købe et kæmpe, der så har mange mangler pga det "stramme" budget.

Jeg har fundet dette fra el-gigaten. et 46" samsung

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ue46es5505
Af Mysen
Her går du nok ikke galt i byen. Du bør dog overveje, om du ikke kan strække den bare lidt mere til 5500, for så kan du få råd til en 50PZ950W fra LG i Bilka, der er laaangt bedre end dem, der er nævnt.

Link til Bilka

Test
Af PeterD
Tænk! For bare få år siden kunne man knap nok få en 42" for 5000,-

Nu er vi oppe i 50".....

Hvordan ser det ud om 2 år. Alle tv har 3D eller er afløst af OLED..?