Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej hej

Jeg har lige købt et samsung UE40ES8005, men jeg synes at billedet hakker lidt en gang i mellem. Det var ikke tilfældet på min gamle skærm, og det sker heller aldrig på tv'et i soveværelset.

Jeg har fuldt kalibreringen fra flatpanels test og tv'et er også fuldt opdateret med den nyeste firmware, men problemet kommer stadigvæk og det er uanset om det er en HD kanal eller alm. digital kanal.

Nogen herinde der ved om det er noget i opsætningen eller om mit TV skal byttes om??
Af Ubergaarde
Altså mit signal kommer fra et stik i væggen hvor der er 3 stik. Et til kabel tv, et til radio og et til internet som går direkte til den trådløse modem der ligger lige ved siden af
Af Ubergaarde
Signalet kommer fra stofa og jeg har et kort i mit tv
Af Bent odense
Jeg mente kunne værer dårlig signal igenmen dit kabel.Derfor HF-TÆT stik-kabler.Hvad er det du kører på korte.ER det kort til extra alacarte kanaler.
Af martinrk
Jeg har haft et Samsung D7005, D6805 og et ES7005 hjemme. Og har leveret alle 3 tilbage, da de havde en tendens til periodisk at hakke i billedet. Det var især slemt når jeg satte dem til at afspille fra min HTPC. ES7005 var noget bedre til det end D serien, som kunne fucke en fodboldkamp helt op. Men stadig ikke godt nok i min verden.

Jeg har også læst flere steder, at Samsungs har et mindre problem med den slags.

Nu har jeg købt et Sony Hx855 og har efter 3 måneder endnu ikke oplevet at den hakker i billedet (7-9-13)
Af SLL
Da jeg for to år siden købte et Samsung C755 tv, havde jeg et mystisk "start hak" i næsten alle nye billedsekvens skift + en lille smule jitter i løbet af en hel billedsekvens. Men det hele blev løst med en firmware opdatering ret hurtig after jeg købte tv'et. Så alt kørte helt smooth.

Mit nuværende UE40ES8005 havde også lidt af det samme opstart billedsekvens hak. Men det er nu også blevet løst med opdateringer. Jeg bruger seneste v1018.1 opdatering, hvor jeg ikke oplever noget hakken overhovedet i billedet.