Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Inrigger
Er der nogle der har erfaring med, om jeg får et bedre tv ved at købe en gt 50 fremfor sidste års vt 30 . Her tænker jeg specielt på, om st50 er bedre til at håndtere oplyste stuer og tv kigning om dagen end vt 30 er? Jeg har set de nye modeller gt50 og vt 50 ved siden af hinanden og med samme thx cinema indstilling og der var vt 50 klart bedre og ikke så udvasket i farverne som gt 50 (i elgiganten så godt baggrundslys)

Men ja mit spørgsmål går på om vt30 topmodellen fra sidste år er bedre end de nye st-gt 50 modeller?
Af zappedronningen
Jeg har læst og læst og læst til jeg blev helt rundtosset. Og flere eksperter/anmeldere skrev, at de ville vælge st50 fremfor vt30. Men altså ikke baseret på erfaring men på, hvad jeg har læst. Har set vt30 og st50 ved siden af hinanden i Bilka, hvor der klart var et meget lysere billed på st50. Men jeg aner ikke, hvordan de var indstillet. Jeg så det samme som dig, da jeg så gt50 og vt50 ved siden af hinanden, men tjekkede ikke indstillingerne.
Fik endelig mit vt50 i lørdags :)
Af Inrigger
Tak for tilbagemeldingen og ja man kan blive helt rundtosset af alt det research osv og bedre at se det i praksis. Tillykke med dit vt 50 og vil overveje om jeg også skal have et eksemplar :)