Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
BudZa skrev:Rettelse, alle yousee's kunder er TV kunder dertil kan man tilkøbe internet.
så er kunden utilfreds og problemet er hos yousee, så er typen vel underordnet, når det ene kan lede til det andet ikke fungerer. men godt du fik det på plads.

jeg tror at alle utilfredse yousee tv kunder, også er utilfredse internet kunder. det må være svært alt andet.
Af noxity
Så man kan ikke være glad for sit internet uden også at juble over sit TV-signal ? Come on, den tror du vel ikke selv på?
Af BudZa
Du kan ikke få internet hos yousee hvis du ikke har deres tv løsning ... -.-
noxity skrev:Så man kan ikke være glad for sit internet uden også at juble over sit TV-signal ? Come on, den tror du vel ikke selv på?
Af Johnoc
Jeg er så en af dem der har dårlig erfaring med deres internet. Jeg skiftede i sin tid fra TDC internet over kobber til yousee tv og internet over kabel. Jeg kørte med yousee internet i flere år og jeg havde konstant problemer. Problemerne bestod i at forbindelsen simpelthen forsvandt gang på gang i alt fra timer til dage. Jeg havde tekniker ude adskillige gange og hver gang målte han selv ringe forbindelse, men sagde at han ville justere på noget fra noget teknik nede ad vejen. Udstyret blev ligeledes skiftet ud mange gange, men forgæves. Derfor tog jeg konsekvensen og sagde det op og skiftede til fullrate over kobber og siden har jeg aldrig oplevet udfald. Her betaler jeg 179 kr. pr måned for 6 mbit og er yderst tilfreds.

Jeg skal ikke kunne sige om det er noget lokalt her hvor jeg bor i Virum, men for mig var det konstant hovedpine ikke at have internet og jeg er SÅ glad for jeg skiftede.
Af noxity
BudZa skrev:Du kan ikke få internet hos yousee hvis du ikke har deres tv løsning ... -.-
noxity skrev:Så man kan ikke være glad for sit internet uden også at juble over sit TV-signal ? Come on, den tror du vel ikke selv på?
Det er jeg udemærket godt klar over. Men hvis du har TV + Internet fra Yousee, og dit eneste alternativ til internet er ustabilt og langsomt. Så tvivler jeg stærkt på at du får nogen til at sige at de er utilfredse med deres internet "bare" fordi deres TV ikke kører optimalt. Det giver ingen mening at sige at man er også er utilfreds med internettet når det er TV som er problemet.

Men lad det nu ligge, tror godt at OP har fanget folks reelle erfaringer her på forummet.