Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har et stort problem som jeg mget gerne vil have hjælp til. Jeg vil meget gerne slippe for min Tv boks som jeg har igennem Yousee, men samtidig vil jeg gerne fortsat have muligheden for at kunne optage TV og se noget andet samtidig. På mit nuværende TV (samsung d8005) har jeg kun mulighed for at optage og se det samme i fjernsynet på samme tid. Ved i hvordan at jeg kan løse dette problem? Er en ekstern tuner svaret eller noget helt andet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan købe eks. en BluRay med HDD og tuner.
Af mik57
eller en denver mpeg-4 dvb-c boks fra harald nyborg til kr 399
Af lnielsen
Tak for jeres svar, men findes der nogen løsning uden at man skal have en boks? Evt. en tuner bag på fjernsynet?
Af jng
lnielsen skrev:Tak for jeres svar, men findes der nogen løsning uden at man skal have en boks? Evt. en tuner bag på fjernsynet?
Altså en boksløs tuner?
Af lnielsen
Tja...jeg ved ikke hvad det evt. hedder, jeg vil bare gerne slippe for boksen og samtidig kunne optage og se noget forskellig samtidig.
Af mik57
hmmm så sku du jo ha haft et tv med 2 tunere .
Af lgowner
lnielsen skrev:Tja...jeg ved ikke hvad det evt. hedder, jeg vil bare gerne slippe for boksen og samtidig kunne optage og se noget forskellig samtidig.
tror du selv at trådløst signalbokse som ikke sættes op eksisterer? altså du sætter din ind i et tog med dobbeltsæde som ikke er der, fordi du gerne vil sidde godt selvom det er umuligt?

du har vist spillet for meget virtual reality på ps3.

helt grundlæggende,
hvis du ikke sætter en boks til dit tv, hvor skal du så optage på? et bånd? trådløst? hvordan kommer billed frem til den enhed der ikke er der?
Af Heinrich.S
du skal bruge lidt Kr på tv Loewe lave de beste TV hvor du kan optage et program imens du ser et andet og det er i HD