Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er dette tv pengene værd?

Af Mysen
Jeg kender ikke modellen, men sælgeren ved sikkert en masse om tv..

Bestil du hellere en TX-P46GT30Y i stedet.
Af nikl1760
tak for svaret, rigtig fint bud du kommer med. Problemet er bare det helst skal være fra ELgiganten, da de tilbyder en 0% rente ordning, da jeg desværre ikke har 7000 kr kontant.
Af nikl1760
Tak for hjælpen, vil kraftigt overveje dit bud.
Af jones31
ingen internet pris gælder ved tegning af lånekampagne, kun priserne i butikken der gælder. Bare så du ikke bliver så glad for den billige pris.
Af JesperKeller
Men du kan altid foretage dig et almindeligt lån gennem Elgiganten.
f.eks. en afdrag- og rentefri ordning i f.eks. et halvt år.
Så har du 6 måneder til at betale 7000kr + 500kr for stiftelse af det andet lån.

Så har du trods alt stadig fået en billigere skærm.
Af SouthT
7139 vandt test i 32" for bedste ommerhus TV. 40" og 46" er samme familie og et af de mest solgte TV i 2012 i sin klasse. Du skal vælge hvad du synes passer dine behov og ikke hvad nogen "anonyme" anbefaler. Herinde er mange med "interesser" i at du tager det de anbefaler. Grundig er et fint TV, men vælg selv.
Af THM
SouthT skrev:7139 vandt test i 32" for bedste ommerhus TV. 40" og 46" er samme familie og et af de mest solgte TV i 2012 i sin klasse. Du skal vælge hvad du synes passer dine behov og ikke hvad nogen "anonyme" anbefaler. Herinde er mange med "interesser" i at du tager det de anbefaler. Grundig er et fint TV, men vælg selv.
mener du her økonomiske interesser?, eller blot interesse i at folk får det bedste for deres penge?

der er vist ingen tvivlom at gt30 på mange områder slår ethvert grundig tv.
Brugeravatar
Af edinger
SouthT skrev:7139 [...] er et af de mest solgte TV i 2012 i sin klasse.
Aha...

Og Chevrolet Spark var den mest solgte bilmodel i 2011.
SouthT skrev:Herinde er mange med "interesser" i at du tager det de anbefaler. Grundig er et fint TV, men vælg selv.
Javel. Og du er tydeligvis neutral iagttager.
Af Mysen
SouthT skrev:7139 vandt test i 32" for bedste ommerhus TV. 40" og 46" er samme familie og et af de mest solgte TV i 2012 i sin klasse. Du skal vælge hvad du synes passer dine behov og ikke hvad nogen "anonyme" anbefaler. Herinde er mange med "interesser" i at du tager det de anbefaler. Grundig er et fint TV, men vælg selv.
Sjovt du nævner det med "interesser", for lur mig om ikke du har startet en hel ny profil i dag og herefter skrevet i 5 forskellige tråde, der alle handler om Grundig? Og det er sågar tydeligt, at du har brugt søgefunktionen, når du vælger at give råd til en bruger, der skrev "tak for hjælpen" for 4 måneder siden..
- pudsigt...
Brugeravatar
Af edinger
Mysen skrev:Sjovt du nævner det med "interesser", for lur mig om ikke du har startet en hel ny profil i dag og herefter skrevet i 5 forskellige tråde, der alle handler om Grundig? Og det er sågar tydeligt, at du har brugt søgefunktionen, når du vælger at give råd til en bruger, der skrev "tak for hjælpen" for 4 måneder siden..
- pudsigt...
Det er i det mindste mere, end man kan sige om så mange andre 8)
Af Mysen
Jowjow, bevares. Men det tyder dog blot endnu mere på, at det er en eksisterende bruger, der har lavet en Grundig-konto, og som tilmed starter den konto med at kalde mig en "anonym bruger" med "interesser" i at anbefale en GT30; - en 50" high-end skærm til 7 kilo, anbefalet af FP... Hmm. ::l