Log ind med sociale netværk
31 aug 2012, 11:36
hvis det findes nyt, så ligger det vil på 8000-9000,-. (brugt i england 8500)
så et skud er nok 4500 - 5000 ,-
+ er nok 55"
- er nok at de nye begynder at være billigere allerede nu.
så nok ikke så meget mere, når en 47" andetsteds er nævnt til 6500,- fra ny. og selvom det kun er 4mdr. så er det brugt, desværre.
så et skud er nok 4500 - 5000 ,-
+ er nok 55"
- er nok at de nye begynder at være billigere allerede nu.
så nok ikke så meget mere, når en 47" andetsteds er nævnt til 6500,- fra ny. og selvom det kun er 4mdr. så er det brugt, desværre.
31 aug 2012, 14:12
så er den købt inden for kort tid siden, så er han snydt, er den købt for 12måneder siden, så passer prisen. (4måneder kan stadig skære meget af prisen på 2011 modeller)
men udover det så kan du kun i servicemenu se hvor mange timer det har kørt. enten en harmony remote konfiguret til at sende den service menu mode signal eller en android app på Play kan hjælpe dig. der er andre servicemenu løsninger som du sikkert kan finde hvis du vil.
Rune01 skrev:ok, ham jeg har byttet det af har købt det for 18799 kr, så er hav vist blevet godt taget i *****, er der nogle måder man kan tjekke det om alder og timer på det?det skal nok passe, jeg købte den ene 550 her for 12.5K og den er jo også halveret idag. så helt normalt for gamle modeller.
så er den købt inden for kort tid siden, så er han snydt, er den købt for 12måneder siden, så passer prisen. (4måneder kan stadig skære meget af prisen på 2011 modeller)
men udover det så kan du kun i servicemenu se hvor mange timer det har kørt. enten en harmony remote konfiguret til at sende den service menu mode signal eller en android app på Play kan hjælpe dig. der er andre servicemenu løsninger som du sikkert kan finde hvis du vil.
31 aug 2012, 15:47
Jeg vil nu sige 6-7000. Det er stadig væsentligt billigere end nærmeste nye 55" LCD.
Prøv at sende en besked til brugeren "krainert". Han overvejer lige nu at købe 47" versionen, men det er kun fordi, at 55" er dyrere.
Prøv at sende en besked til brugeren "krainert". Han overvejer lige nu at købe 47" versionen, men det er kun fordi, at 55" er dyrere.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
01 sep 2012, 13:05
Har skærmen nogen pixelfejl, har du kvitteringen, og hvor befinder det sig?
Jeg kunne meget vel være interesseret.
Mysen skrev:Prøv at sende en besked til brugeren "krainert". Han overvejer lige nu at købe 47" versionen, men det er kun fordi, at 55" er dyrere.Nogen sagde mit navn!
Har skærmen nogen pixelfejl, har du kvitteringen, og hvor befinder det sig?
Jeg kunne meget vel være interesseret.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto