Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Neptun
Jeg kunne godt bruge lidt bruger anmeldelse af dette TV. :)
Af jones31
Neptun skrev:Jeg kunne godt bruge lidt bruger anmeldelse af dette TV. :)
Du har fået en pm af mig.
fullejensen skrev:Jeg har lige købt et Grundig 46" 3D LED-TV 46 VLE 8270 BP og fik nogle indstillinger med fra butikken:

Lysstyrke - 50
Kontrast - 80
Skarphed - 12
Farve - 50
Farvetemperatur - kold

Er dette virkelig de bedste indstillinger for dette tv?

Mvh. Christian

Nej ville aldrig sætte den på kold som farve temperatur og igen afhænger af hvad du ser og bruger tv'et til med de instillinger.
Af fullejensen
Jeg ser mest alm. tv-programmer og film... Hvad vil du bruge af indstillinger?
Af fullejensen
I øvrigt må du gerne dele din anmeldelse af tv'et med mig jones :)...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jones31 arbejder ved den forhandler der sælger Grundig, så det er nok nærmere erfaringer med Tv'et via butikken der kan deles.
Brugeravatar
Af edinger
Torben Rasmussen skrev:Jones31 arbejder ved den forhandler der sælger Grundig, så det er nok nærmere erfaringer med Tv'et via butikken der kan deles.
Bered dig på at blive svinet til, jf. nedenfor :)

Reaker skrev:
edinger skrev:For gennemskuelighedens skyld synes jeg, det ville være fair over for spørger at tone rent flag og oplyse, at I begge er på lønningslisten hos den forhandler, vi taler om her.
Hvorfor skal du edinger altid komme med intetsigende indlæg?

Du er sgu da et fjols...
Af lgowner
edinger skrev:Bered dig på at blive svinet til, jf. nedenfor :)
nu er du også svær at omgåes herinde ;)

ironi kan forekomme.
Brugeravatar
Af edinger
lgowner skrev:
edinger skrev:Bered dig på at blive svinet til, jf. nedenfor :)
nu er du også svær at omgåes herinde ;)

ironi kan forekomme.
..... :)
Af jones31
Torben Rasmussen skrev:Jones31 arbejder ved den forhandler der sælger Grundig, så det er nok nærmere erfaringer med Tv'et via butikken der kan deles.
Nej faktisk ikke torben, nogle stykker i familien der har et, samtidig så bruger jeg en del tid i butikken på indstille tv'ene og "lege" med dem.
Lyd er blevet noget man spørger om i tv'ene nu og mere og mere vigtigt for kunden og der kan grundig noget de andre ikke kan udeover B&o og Bose :-)
Af jones31
fullejensen skrev:I øvrigt må du gerne dele din anmeldelse af tv'et med mig jones :)...
Kom hellere ud i butikken og tag en snak, må jeg ikke rigtig tale på butikkens vegne :-)