Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krimson
Efter jeg har opdateret mit LM760T tv til firmware version 04.01.63 så kan jeg ikke længere se tv kanalerne på Kanal 22, 25 og 43. TV'et melder "Intet signal" og hvis jeg bruger signaltesten, så står der "Kan ikke modtage NIT." i sender feltet.
Er der andre der oplever eller har oplevet det?

Mvh
Jesper
Af janbau
Jeg har oplevet lign problemmer i tidl firmvare ver .
Har enda snakket med lg suport lige da vi fik tvet og det er ca en 1 , 5 måned siden

Nogle gange skifter kanaler til andre kanalnumre , men går så tilbage igen .

Jeg har dog haft store problemmer med at timeroptage eller generalt at stole på at den optager.

Jeg oplever mange forskellige fejl som jeg ikke vil komme ind på her .

Så jeg optager generalt på min Triax DVB-C boks . m

Men vi bruger dog ikke DVB- C tuneren så meget da vi har de fleste kanaler på vores IP Boks .

Vores udbyder er Waoo , Det skal dog siges at vi lige har fået en ny Fiberboks i huset da vi havde meget dårlig signal på DVB-C kabel , men den er god nu men vi oplever stadig nogle af de problemmer du selv oplever .

De sjove er dog at hvis jeg kører på Antennesignal ( Boxer ) Har vi slet ingen problemmer med tvet .

Den optager alt .

Jeg så godt at der igen idag var en ny firmvare såm jeg ikke har opdateret til endnu .
Af Krimson
Efter TV'et har stået slukket en dags tid er problemet væk. Lidt mystisk...
Af lgowner
Krimson skrev:Efter TV'et har stået slukket en dags tid er problemet væk. Lidt mystisk...
antenneforening? så skal du nok hellere kikke der næste gang du mangler kanaler.