25 aug 2012, 00:16
Hej alle,
Nu har jeg haft Panasonic TX-P65VT50Y i nogle dage - og er meget i tvivl om det er det "rigtige" tv for mig ... her er mine plusser og minusser (bemærk at jeg er IKKE ekspert - snarere tværtimod
) :
+ Ekstremt flotte farver
+ Ekstremt flot billedkvalitet ved "stille" scener
- Flimrer hvis der er meget hvidt i billedet (fx når den viser Mac Mini's finder vindue)
- Når fx personer bevæger sig, kommer der pixilering (eller hvad det heder) rundt om dem
- Hvis ikke kilden kan vise 24p, kommer der meget judder
- Nogen scener (specielt mørke) er det meget "grynet" farver
- Summen fra tv - specielt hvis der er meget hvidt i billedet
Ud fra ovenstående plusser og minuser, er Samsung PS64E8005 så en bedre skærm for mig? (Jeg er ligeglad med 3D) .. Er der mindre pixilering rundt om personerne, når de bevæger sig på Samsung? Er der mindre "judder" på Samsung?
Hvilken af disse 2 skærme, ville du vælge - og hvorfor?
Tak for hjælpen!!!!
Nu har jeg haft Panasonic TX-P65VT50Y i nogle dage - og er meget i tvivl om det er det "rigtige" tv for mig ... her er mine plusser og minusser (bemærk at jeg er IKKE ekspert - snarere tværtimod
+ Ekstremt flotte farver
+ Ekstremt flot billedkvalitet ved "stille" scener
- Flimrer hvis der er meget hvidt i billedet (fx når den viser Mac Mini's finder vindue)
- Når fx personer bevæger sig, kommer der pixilering (eller hvad det heder) rundt om dem
- Hvis ikke kilden kan vise 24p, kommer der meget judder
- Nogen scener (specielt mørke) er det meget "grynet" farver
- Summen fra tv - specielt hvis der er meget hvidt i billedet
Ud fra ovenstående plusser og minuser, er Samsung PS64E8005 så en bedre skærm for mig? (Jeg er ligeglad med 3D) .. Er der mindre pixilering rundt om personerne, når de bevæger sig på Samsung? Er der mindre "judder" på Samsung?
Hvilken af disse 2 skærme, ville du vælge - og hvorfor?
Tak for hjælpen!!!!