Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vindfeld
Hej
Jeg er den glade ejer af et sansung 46"es8005 tv :p
men kan ikke få undertekster på filmene som ligger på min eksterne hdd (srt filer) til at virke.
Virker fint hvis jeg streamer dem fra min pc, men altså ikke hvis jeg ligger film og srt fil på hdd og tilslutter den direkte i tv'et.
(film og srt fil hedder det samme)

Nogen der har en ide???

Tak

Michael
Af bleed_blue
Gælder det alle dine film, eller taler vi om et enkeltstående tilfælde?

Din Samsung burde ellers kunne håndtere undertekster, når de ikke ligger i en container. Omvendt så har den medie-afspiller dælme også sine mangler. Jeg har for længst opgivet at få den til at virke som jeg vil have.
Af Vindfeld
det sidste format jeg forsøgte med er avi
Af netfors
Vindfeld skrev:Hej
Jeg er den glade ejer af et sansung 46"es8005 tv :p
men kan ikke få undertekster på filmene som ligger på min eksterne hdd (srt filer) til at virke.
Virker fint hvis jeg streamer dem fra min pc, men altså ikke hvis jeg ligger film og srt fil på hdd og tilslutter den direkte i tv'et.
(film og srt fil hedder det samme)

Nogen der har en ide???

Tak

Michael
Jeg har haft lidt problemer med teksterne også på nogle film? nogle gange hjælper det at imbedde teksterne i containeren? Du kan prøve med dette program, i hvert fald hvis det er en mkv container??
http://www.videohelp.com/tools/MKVtoolnix
Af Vindfeld
tak
Men det hjælper jo ikke på avi filer, som er dem jeg bruger mest... overvejer at sætte min WD live til igen, er bare træt af at have den stående når nu det ikke burde være nødvendig. Der ud over ødelægger det lidt af designet når nu tv hænger fla(d)t :) på væggen uden ledninger eller andet omkring ;;)