Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
Det skal du selv gører op med dig selv,Hvad tv du vil have.Det er hvad dit behov er.Du kan samline specikationer på de to tv,Og se hvad du vil have og ikke have.Man kan godt komme med anbsfalinger-efaringer.Men det er svært at sige til folk at det skal værer det tv.Og så er det noget skidt for dig.DEr er flere tv på købsanbefalinger du kan læse om. :)
Af JMan
Det kommer helt an på, hvad du skal bruge dit tv til efter min mening.

Hvis du kun skal gå efter billedets kvalitet, så ville jeg klart vælge Sonys TV, da det efter min mening er et langt bedre produkt, hvis man udelukkende taler om billedet.
Hvis du derimod gerne ønsker at bruge Smart delen meget, så havde jeg valgt Samsungs model, da de er langt bedre på smartdelen.

Havde det dog været mig, så havde jeg valgt at smide lidt over en tusinde kr. seddel oveni, og så købt Grundigs 7139 til 6999.- i elgiganten. Her får du et rent 100 hz tv, og et rigtigt flot billede til prisen.
Men igen. Ønsker du utrolig meget smartdelen, så havde jeg valgt Samsung'en.
Af JMan
Det kommer helt an på, hvad du skal bruge dit tv til efter min mening.

Hvis du kun skal gå efter billedets kvalitet, så ville jeg klart vælge Sonys TV, da det efter min mening er et langt bedre produkt, hvis man udelukkende taler om billedet.
Hvis du derimod gerne ønsker at bruge Smart delen meget, så havde jeg valgt Samsungs model, da de er langt bedre på smartdelen.

Havde det dog været mig, så havde jeg valgt at smide lidt over en tusinde kr. seddel oveni, og så købt Grundigs 7139 til 6999.- i elgiganten. Her får du et rent 100 hz tv, og et rigtigt flot billede til prisen.
Men igen. Ønsker du utrolig meget smartdelen, så havde jeg valgt Samsung'en.
Af THM
et rent 100hz tv?
erkender at nogen godt kan lide de kedelige kunstige bevægelser, jeg foretrækker dog at slå lortet fra...
Af Bent odense
Læs på artikler 100/200...HZ?.