Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg overvejer stærkt at hente et PS59D7005, efter jeg retunerede mit ST32 grundet manglende dlna.

Jeg har dog googlet mig frem til at der har været en del problemer med peeling og bleeding. Er der nogen af jer der har erfaringer med dette, og evt ved om Samsung er gode til at håndtere det?

Kommer ST50 i 60' versionen til DK?
Brugeravatar
Af edinger
edinger skrev:
klingenberg skrev:Blandt et utal af andre tråde kan du begynde med at læse her..... og her.
Beklager, det er plasmaversionen jeg mener :)

I så fald ville det være nærliggende at begynde her.
Af klingenberg
edinger skrev:
edinger skrev:
klingenberg skrev:Blandt et utal af andre tråde kan du begynde med at læse her..... og her.
Beklager, det er plasmaversionen jeg mener :)

I så fald ville det være nærliggende at begynde her.
Tak for linket, rigtig godt sted at begynde :)
klingenberg skrev:Jeg overvejer stærkt at hente et PS59D7005, efter jeg retunerede mit ST32 grundet manglende dlna.
Du baserer dit valg af tv på (mangel af) DLNA?! Noget, som en lille ekstern boks til 500-600 kr. kan klare?

Køber du også bil efter radioen, der sidder i, eller computer efter netkort, som sidder i?
PhDream skrev:
klingenberg skrev:Jeg overvejer stærkt at hente et PS59D7005, efter jeg retunerede mit ST32 grundet manglende dlna.
Du baserer dit valg af tv på (mangel af) DLNA?! Noget, som en lille ekstern boks til 500-600 kr. kan klare?

Køber du også bil efter radioen, der sidder i, eller computer efter netkort, som sidder i?
Hvis radioen eller netkortet er en ekstra ekstern boks der ligger og fylder, så ja.

Dlna var ret vigtigt for mig da jeg købte den.