Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af qwert
Hej Har et SAMSUNG 32A465 har har været ind på service menuen (VED GODT DET IKKE ER KLOGT) men har kommet til at ændre noget der inde (VED GODT AT DETTE ER ENDNU MERE DUMT) og nu vil tv'et kun vise sort skærm, og kan heller ikke komme ind i service menuen igen, har prøvet at have tv'et tændt i længre til, slukket med og uden strøm og prøvet at reset tv'et ved EXIT knappen, men intet har hjulpet, er der nogen der kan hjælpe mig, enten ved at få service menuen frem igen så jeg kan ændre det tilbage eller noget andet.
Af jng
qwert skrev:Hej Har et SAMSUNG 32A465 har har været ind på service menuen (VED GODT DET IKKE ER KLOGT) men har kommet til at ændre noget der inde (VED GODT AT DETTE ER ENDNU MERE DUMT) og nu vil tv'et kun vise sort skærm, og kan heller ikke komme ind i service menuen igen, har prøvet at have tv'et tændt i længre til, slukket med og uden strøm og prøvet at reset tv'et ved EXIT knappen, men intet har hjulpet, er der nogen der kan hjælpe mig, enten ved at få service menuen frem igen så jeg kan ændre det tilbage eller noget andet.
Mon ikke Samsungs servicecenter kan hjælpe dig?
jng skrev:
qwert skrev:Hej Har et SAMSUNG 32A465 har har været ind på service menuen (VED GODT DET IKKE ER KLOGT) men har kommet til at ændre noget der inde (VED GODT AT DETTE ER ENDNU MERE DUMT) og nu vil tv'et kun vise sort skærm, og kan heller ikke komme ind i service menuen igen, har prøvet at have tv'et tændt i længre til, slukket med og uden strøm og prøvet at reset tv'et ved EXIT knappen, men intet har hjulpet, er der nogen der kan hjælpe mig, enten ved at få service menuen frem igen så jeg kan ændre det tilbage eller noget andet.
Mon ikke Samsungs servicecenter kan hjælpe dig?
Jeg ville spørge dem ja :) men du skal nok ikke regne med hjælp fra dem. oftest oplever jeg det gang på gang at få en spydig kommentar fra deres kundeservice hvis man ''selv'' er ude om det.