Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa :)
Jeg skal bruge lidt hjælp. Jeg er i den situation, hvor jeg skal købe helt nyt setup til stuen. Det vil sige nyt fjernsyn, nye højtalere, noget medie halløj osv. Jeg har ingen bestemt krav, udover det skal være smart. Det må også meget gerne være high end, dvs det ikke skal være prisen som skal stå i vejen. Jeg er god til alt computer halløj, men ikke når vi snakker HIFI og Tv, derfor spørger jeg jer. Jeg har taget et billede hvor tingene skal være, så i kan få en fornemmelse af hvad muligheder jeg har osv.
Håber i vil hjælpe :)

https://www.dropbox.com/s/fpamoihxvj7ct ... 281%29.jpg [/list]
Af Sorenbak
Jeg har lige prøvet at lave nogle flere krav:
Ingen sourround sound, dvs et stereo system til max 10000 kr.
Fjernsynet må max være 50 tommer og koste 25000 kr.
Resten max 5000 kr.
Af Bent odense
Du kan starte med at gå ind og læse tests-købsanbefalinger.
Brugeravatar
Af edinger
På tv-siden er der sådan set frit slag med det budget, du har der. Du skal blot gøre op med dig selv, om du er til LCD eller plasma. Så kan du ellers vælge fra top-hylden.

Hvad angår stereo-setup'et, er mulighederne også nærmest uendelige. Jeg ville dog nok vælge at frekventere den lokale Hi-Fi Klub for at få luget ud i det værste.

Held og lykke med det! :)
Af klingenberg
Indenfor plasma, så er ST og VT et par rigtig gode bud.

Til 25K får du stort set alt på nær oled, så spørgsmålet et mest om du synes VT er den markante merpris værd end ST, som har fået fantastiske anmeldelser overalt, og efterhånden er "bang of the buck 2012".