Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jones31
Msgoddammit skrev:
Bent odense skrev:Hvorfor kom du til bage med et phillips tv igen. :o
Fordi jeg gerne vil ha det, hvis bare det duede korrekt :)
Det opfylder mine krav jeg har opstillet, eksempelvis passiv 3D, og så fordi jeg har forelsket mig i ambilight'et :)

Medarbejderne fortalte oss at udstillingsmodellen virkede jo fint, og de ik har hørt fra andre med samme problem, så måske var jeg bar ekstremt uheldig. Og så håbede vi at tredje gang var lykkens gang.
Men desværre ikke helt :)

Jeg tror ikke det er tv'et det er galt med, så uheldig kan man ikke været. Tror det er de antennelaug hvor problemet ligger.
Af dk9000
Jeg vil tro det er dens firmware. Hvis den næste model også gør det så ta en usb stick og smid opdateringen på også ind i røven af fjernsynet.

Der har været store problemer på alle philips modeller, hvilket jeg os har en mail fra philips om, Dette skulle blive løst af den nye firmware som du kan hente på philips hjemmeside. Løser dette ikke dit problem, vil jeg nok også antyde at det er dit signal eller leverandør der er noget galt med(nok mest det sidste).
Af Thomas R
Jeg havde fandens besvær med at få en enkelt transponder på min yousee box til at virke, intet billede kun lyd, en gang i mellem. Trods dobbeltskærmet kabel og hf tætte stik. Signal i boxen ved vejen var fejlfrit.
Det viste sig at der skulle et antenne kabel med feritkerner i hver ende(eller hvad de nu ellers har sat på) til før det blev godt. Så hvis sw opdateringen ikke virker kunne det måske være en idé
Af Msgoddammit
Ved de første to, opdaterede jeg ikke tv'et med det samme. Tv nr. 2 gik helt død under opdateringen så jeg kontaktede Philips support, som så sagde den sku byttes.
Tv 3 opdaterede jeg med det samme i håb om det ik fuckede op med det samme, som ved de foregående to. Og det tv virker oss bedre, men jo desværre ikke altid helt. Så med mindre der er endnu en ny opdatering siden sidste onsdag (tjekker når jeg lommer hjem), så er den med.

Men det virker nærmest som om, den kun driller når man starter den, altså efter at ha været på standby eller slukket i nogle timer. Så i løbet af de første par minutter må jeg ik skifte kanal eller lignende, og bar lig lade tv'et stå på ét program, så fjernsynet lig kan 'tænde op' og følge med. Men det sys jeg oss bar er mærkeligt. Men efterfølgende virker det jo helt fint og der er ik problemer med at skifte.

Og tak for jeres svar, jeg må lig prøve nogle andre kabler af :)
Af Bent odense
Antennekablet.Dobbelt-skærmet med folie og en flettet strømpe af kobbertråd.Minimumskrav til tætheden er 85:DB.Køb det hos en antenne installatører.Og det koste ikke ret meget.
Af Msgoddammit
Bent odense skrev:Antennekablet.Dobbelt-skærmet med folie og en flettet strømpe af kobbertråd.Minimumskrav til tætheden er 85:DB.Køb det hos en antenne installatører.Og det koste ikke ret meget.
Tak for det, det vil jeg ud og købe hurtigst så :)
Af Aggem8
Har du stadig problemer med dette tv???