Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Vil tillade mig først at takke siden her og dens brugere for fantastisk hjælp ifm. køb af ny skærm! (B

Anyway, jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med at pakke jeres computerskærm til forsendelse? Jeg har mistet min originale emballage, så skal finde på noget, hvor den ikke tager skade. Den skal sendes til Acer via deres private pakkefirma.

For at give en uddybende forklaring på problemet, så er min skærm begyndt at hyle ved bestemte typer farver (tilsyneladende også afhængigt af hvor i billedet). Hvis der er nogen der har erfaring med dette, må I gerne dele den!

Hvis det er reperationsarbejde der snildt kan udføres hjemmefra, vil jeg meget gerne høre om dette, da risikoen ved at sende den ikke just behager mig :)

Jeg har ikke super længe tilbage af min reklamation, derfor er det lidt hektisk :o

På forhånd tak,
Alexander
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du blot finder en tilpas stor papkasse og pakker bobleplast omkring skærmen i adskillige lag og derefter fylder kassen med polystyren-pakke-dimser, så burde den være forsvarligt pakket ind. Det optimale er naturligvis at have noget der fikserer skærmen i top og bund, og så ikke have noget der kan trykke på skærmfladen, men det kræver nærmest originalemballage.