Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af danielnc
hej, er ny herinde....
jeg sidder her og overvejer at købe et tv i tyskland, men det jeg har kigget på har ikke dvb-t2 tuner! jeg har yousee, så hvor meget skal jeg gå op i det???
mvh daniel :)
Af dk9000
Du skal gå lige så meget op i det som du har lyst til.

Hvis du har planer om at flytte til en lokation uden for by og civilisation så ville jeg bekymre mig. men har du planer om at skulle bo med kabel eller parabol tv så har du intet at frygte :)
Af danielnc
hvad jeg kan finde frem til så er det kun boxer der skal bruge t2, så jeg skal kun holde øje med dvb-c mpeg4???
Af dk9000
Eventuelt dvb-c2 hvis du er rigtig bange for hvad der sker :) dog regner jeg ikke selv med at der sker noget på kabel markedet med DVB-c2 før om 2 eller 3 år :)
Af danielnc
så springer jeg sku ud i det! det er 50pfl7956k
Af noxity
Det kommer an på hvor lang tid du har tænkt dig at beholde TVet, eller hvor lang tid du bliver boende hvor du gør nu.

Yousee bruger ikke DVB-T2 men DVB-C. Det bliver således kun afgørende hvis du vælger at flytte, og dermed kan blive tvunget til at bruge Boxer som udbyder, eller hvis du selv vælger at skifte Yousee ud med Boxer.
Af danielnc
jeg bor i en lille by nu, og har ikke planer om at flytte længere ud på landet :-)
Af BCDK
Hej.

Hvis du vælger Sony's nye HX-serie (HX755 eller HX855), så har disse tv også i Tyskland både T2, C2 og S2.