Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Flatpanels har i dag sendt det første nyhedsbrev ud til brugerne. Hvis du har tilmeldt dig konkurrencen, som kørte på forsiden og i forummet, burde du have modtaget det nu.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra brugere, hvis der opleves problemer med nyhedsbrevet. Generel feedback er naturligvis også velkomment. :)
Af majbom
Kunne i ikke få fikset jeres nyhedsbrev, så det ser korrekt ud? Der mangler adskillige HTML-tags, som gør at tegnsæt skal gættes af browseren og f.eks. i Firefox får æ,ø og å til at fremstå som sjove firkanter.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg får det vist fint her på min Firefox. Men hvor ser du det gennem Firefox? Modtager du det ikke i din mail-klient? Kan det ikke skyldes mail-klienten?

Nyhedsbrevet sendes som standard ud i utf-8. Med mindre din mail-klient forcerer en ændring af charset, burde det se korrekt ud.
Af majbom
Som regel ser jeg det i Outlook og det ser fint ud. Nogle gange ser jeg det på min webmail (gmail) og det er også ok, men jeg vil hellere se det direkte i browseren i stedet for min gmail, og her går det galt.
Det første tag i kilden er et table-tag.
Af nesager
Hej.
Her virker det super.
Bruger seneste Thunderbird.
Mvh.