Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gombert
Tjallamando skrev:
fredizy skrev:
westahn skrev:Hov, jeg mente da ellers at GT50 var passivt kølet -ved godt at det ikke er 100% fri for den klassiske strømforsynings/panel buzz, men det skulle da gerne være på et tåleligt niveau i en alm stue?
Min GT 50 har ikke blæsere så tror heller ikke de er blevet tilføjet siden😁. Det er min første plasma og jeg lægger stadig mærke til buzz i lyse billeder efter 2 måneder. Jeg havde nok håbet tilvæningsprocessen var gået en anelse hurtigere, da jeg virkelig synes det er Irriterende af og til. Men billedemæssigt er man bare "blown away".
Okay. Jeg var forbi El-giganten idag for at se GT50 og hifi-klubben så jeg et ST50. Det er godt nok svært at høre den buzz når de hænger i så stor en butik med musik og larm i baggrunden.

Er der nogen der ved hvor lang tid tilbudet løber i el-giganten? Det glemte jeg selvfølgelig at spørge om.

Ellers er jeg positivt overrasket over begge tv!
Den er også med i tilbudsavisen for næste uge til 9790 :)
Af Tjallamando
Gombert skrev:
Tjallamando skrev:
fredizy skrev: Min GT 50 har ikke blæsere så tror heller ikke de er blevet tilføjet siden😁. Det er min første plasma og jeg lægger stadig mærke til buzz i lyse billeder efter 2 måneder. Jeg havde nok håbet tilvæningsprocessen var gået en anelse hurtigere, da jeg virkelig synes det er Irriterende af og til. Men billedemæssigt er man bare "blown away".
Okay. Jeg var forbi El-giganten idag for at se GT50 og hifi-klubben så jeg et ST50. Det er godt nok svært at høre den buzz når de hænger i så stor en butik med musik og larm i baggrunden.

Er der nogen der ved hvor lang tid tilbudet løber i el-giganten? Det glemte jeg selvfølgelig at spørge om.

Ellers er jeg positivt overrasket over begge tv!
Den er også med i tilbudsavisen for næste uge til 9790 :)
Cool. Så har jeg lidt mere tid :-)
Af Ekmani
Overvejer også disse to panaskærm

ST50 kan jo jf. anmeldelser producere mere lys og derved være bedre i lyse omgivelser end GT50...

ST skulle vist også være lidt hurtigere faktisk (selvfølgelig så andre forskelle, som måske bedre filter, design og dualcore på GT)...

Nogen der har erfaringer med lysoutputtet og den generelle oplevelsen heraf på de to modeller imellem? :p
Af morten2300
Sidder og ser OL på DR1 HD , wow det ser fandme godt ud ( kvindelig beach volleyball )

Det er på en nyerhvervet 50" ST50
Af Tjallamando
Ekmani skrev:Overvejer også disse to panaskærm

ST50 kan jo jf. anmeldelser producere mere lys og derved være bedre i lyse omgivelser end GT50...

ST skulle vist også være lidt hurtigere faktisk (selvfølgelig så andre forskelle, som måske bedre filter, design og dualcore på GT)...

Nogen der har erfaringer med lysoutputtet og den generelle oplevelsen heraf på de to modeller imellem? :p
Jeg er sku også bange for det sol lys. Tror jeg bliver nød til at se på noget LED istedet for da vi får aften sol i vores nye lejlighed har jeg lige fundet ud af.

Er der nogen der kan komme med noget input til hvad det kunne være? I en pris omkring 8.000-10.000??
Af THM
heller ikke led skærme klarer direkte sol særlig godt...
de fleste af dem kan dog lukke mere lys ud end st50, selvom dennes lysoutput er ret højt...