Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit gamle fjernsyn er gået i stykker, hvorfor et nyt skal til. Jeg søger derfor et fjernsyn i 3500 - 4000 kr. klassen, som egentlig bare skal kunne vise, hvad der kommer fra antennesignalet, samt film fra DVD, VHS (ja, VHS) og computer. Det må gerne have de nyeste teknologier, så jeg ikke skal købe nyt igen om et år.

Jeg søger derfor det bedste i den angivne prisklasse. Er det noget nogen her kan hjælpe med?

En ven fandt dette til mig, som jeg overvejer: http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Sa ... =pricesite

På forhånd tak.
Af Fernis
Tak for et hurtigt svar :-)

Størrelse skal bare være fra de omkring 32" - 40". Det vigtigste herfra er billedkvaliteten, teknologi, strømforbrug.. hvad man normalt går efter ved et kvalitets-tv
Af ThomasManich
Men nu er det også begrænset hvor meget man får for det budget du vil give, men tag et kig på det Samsung tv, det kan det du skal bruge og er også fornuftig billedkvalitet :-)
Af Fernis
Jep. Det vil jeg gøre. Nu er mit gamle tv godt nok gået i gang igen, her til aften..

.. men det har jo nok ikke langt igen, så det skader ikke at være klar med en erstatning :-)

Endnu en gang tak
Af Gonardo
VHS ser forfærdelig ud på LCD...
Af PeterD
Kort og godt:

LED(egentlig bare bedre LCDskærm): Hvis du har store vinduer i stuen som kan give genskin, når tvet hænger på væggen. LED er mere modstandsdygtig med plasma. Lavere strømniveau. Hvis du ser tv i dagtimerne.

Plasma: Hvis du ser tv om aftenen. Mere for penge pr. krone end LED da bedre sortniveau, bedre farvegengivelse. Ansigtstoner. Lidt højere strømforbrug.

Filmelskere og sportselskere vælger plasma..

Vælg et som Flatpanels anbefaler, så bliver du ikke skuffet..Men tror ikke du bliver skuffet hvis du vælger Panasonic 8)