Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
Negroj køb nu det tv i DANMARK.Du skal vide at det bliver dit problem med tvet.Hvis det går i stykker.Så skal du selv sørge få at få det sent til tyskland,Hvis du ikke har tegnet en SECURATOR_FORSIKRING.Men gør også at du kan få det til rep hos udvalgete tv repatør. I danmark.SPAR ikke de få kr.
Af mowa
Bent odense skrev:Negroj køb nu det tv i DANMARK.Du skal vide at det bliver dit problem med tvet.Hvis det går i stykker.Så skal du selv sørge få at få det sent til tyskland,Hvis du ikke har tegnet en SECURATOR_FORSIKRING.Men gør også at du kan få det til rep hos udvalgete tv repatør. I danmark.SPAR ikke de få kr.
Har du set prisforskellen? Det er 2.000 kr. dyrere i Danmark end i Tyskland - og det vel og mærke for en lidt "svagere" model i Danmark. Har du læst hvad jeg skrev - forhandler skal betale portoen. Om man skriver "Elmelundgade 10, Danmark" eller "Schnauzstrasse 10, Deutschland" på pakken gør ikke den store forskel.
Af Bent odense
ER det ikke bøvl at skulle pakke det i kassen.Og måske på cykkel til post huset.Men jeg kan godt forså i vil sparer de kr.Men du skriver at i vil bestille i TYSKLAND.Så kan i op leve problemer med div IDENTFIKATTONER.Men ja hvis det bliver købt på den danske side i FLEGAARD,Og afhente i FLEGAARD på den tyske side.Så skulle det ikke værer nogle problemer med tvet IDENFIKATTIONER.PETER:D skrev elgiganten. :)
Af mowa
Bent odense skrev:ER det ikke bøvl at skulle pakke det i kassen.Og måske på cykkel til post huset.Men jeg kan godt forså i vil sparer de kr.Men du skriver at i vil bestille i TYSKLAND.Så kan i op leve problemer med div IDENTFIKATTONER.Men ja hvis det bliver købt på den danske side i FLEGAARD,Og afhente i FLEGAARD på den tyske side.Så skulle det ikke værer nogle problemer med tvet IDENFIKATTIONER.PETER:D skrev elgiganten. :)
Kan du forsøge at gøre det klart hvad det er du forsøger at sige? Identifikationer? Jeg har handlet ualmindeligt meget i andre EU-lande, og jeg har aldrig haft problemer med - eller hørt om - "identifikationer". :)
Af Rommel
@Bent Odense
Tjaah, du må jo selv bestemme om det er bøvl at pakke et mindre 32" tv tilbage i kassen O_O

Eller at spørge om nogen andre, kan gøre en på posthuset med tvet :)

Jeg synes også at 32 HX 755 er et rigtig godt tv, blandt de 32" modeller der findes.
Af Bent odense
FEJL.Jeg mener tekniske specifikationer.Som de tunner der måtte værer i det pågælden tv.Hvis det kommer fra tyskland.Men det har jo været skrevet om man skal passe på.Derfor jeg skrive det min far fik et tv fra tyskland i 2010.Og der var ikke de tuner i tvet som han skulle bruge.Som en venlig sjæl,På sin vej igenmen tyskland tog med hjem.Og det Hx753 er sikkert et godt tv.Har selv sony.