30 jul 2012, 20:13
Hej. Jeg har anvendt en ældre Kanal Digital S boks (den grå) uden kort til modtagelse af gratiskanaler fra Astra 2 sattelitten og alt har været ok. Jeg bruger en skartledning fra modtageren til TV'et.som er et helt billigt ny fladskærm fra Elgiganten. Her fornylig er der begyndt at floppe en bred tekst op i bunden af skærmen med forskellig indhold på tysk. Det er jo tyske kanaler som findes her. Der kan også dugge skrift med sex indhold op. De kommer af sig selv efter måske 3 minutter og bliver stående selv om der skiftes til et andet program.
Det kan også ske det at der fremkommer en normal tekst-tv side (tysk) op som kan være svær at få væk igen. Jeg har prøvet at slette alt og foretage en ny skanning uden at problemet blev løst. Så købte jeg en splinterny sattelitmodtager til 1000 kr hos forhandleren. Han mente at dette ville løse problemet. Imidlertid efter nogle minutter dukkede disse mærkelige tekster op igen så den blev tilbageleveret og jeg er ligevidt. Mon der er en løsning på dette problem ?
mvh
Det kan også ske det at der fremkommer en normal tekst-tv side (tysk) op som kan være svær at få væk igen. Jeg har prøvet at slette alt og foretage en ny skanning uden at problemet blev løst. Så købte jeg en splinterny sattelitmodtager til 1000 kr hos forhandleren. Han mente at dette ville løse problemet. Imidlertid efter nogle minutter dukkede disse mærkelige tekster op igen så den blev tilbageleveret og jeg er ligevidt. Mon der er en løsning på dette problem ?
mvh