Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Der har været/er problemer med tv'et, så motherboardet er blevet udskiftet som et løsningforslag. Problemet er desværre ikke blevet løst, men nu kan optagelserne fra tidligere ikke afspilles.
Når man prøver at afspille en af optagelserne skriver TV'et 'Kan Ikke afspille. Indhold beskyttet af DRM'.
HDD partitionen er RAW, så jeg ved ikke hvordan jeg kan tilgå filerne via computeren for at fjerne beskyttelsen.
Samsung siger at det ikke kan lade sig gøre, og at de ikke vil sætte det gamle motherboard i igen !:(.

Hvad kan man gøre for at kunne afspille optagelserne på tv'et igen?
Bandut skrev:Der har været/er problemer med tv'et, så motherboardet er blevet udskiftet som et løsningforslag. Problemet er desværre ikke blevet løst, men nu kan optagelserne fra tidligere ikke afspilles.
Når man prøver at afspille en af optagelserne skriver TV'et 'Kan Ikke afspille. Indhold beskyttet af DRM'.
HDD partitionen er RAW, så jeg ved ikke hvordan jeg kan tilgå filerne via computeren for at fjerne beskyttelsen.
Samsung siger at det ikke kan lade sig gøre, og at de ikke vil sætte det gamle motherboard i igen !:(.

Hvad kan man gøre for at kunne afspille optagelserne på tv'et igen?
Intet.