Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af susperia
Det lyder da godt nok irriterende, jeg har stadig ikke lagt mærke til problemet.
Jeg sidder ikke lige ved en pc nu, så jeg kan ikke lige linke.
Men hvis du søger efter tvet inde på LGs side, så kan du hente den ned, og så få den over på en usb nøgle.
Af arsenio3d
Har lige installeret den nyeste software version. 03.01.12, og det samme skete med lyden.

Jeg prøvede så at fejlsøge, ved at skifte HDMI kabler, og in/udgange med det samme resultat, selv med HDMI kabel direkte fra PS3 til skærmen.

Nu har jeg fået et resultat som er til at have med at gøre, jeg har sat AV sync til ON og skruet helt op +15, samt sat audio delay til 200ms på min Denon receiver...

Nogen der har prøvet Samungs briller med Fjernsynet?
Af susperia
Det lyder godt nok voldsomt, at skulle stille så meget op på det.
Kan du ikke prøve at fortælle hvad film du har haft størst problem med?
For vil se om jeg kan se det i snakker om.
Kæresten og jeg sad igår op prøvede at kigge efter det, over vores digitalboks, men det passede perfekt hele tiden.
Af arsenio3d
Det var med alle film og serier...

Ja det er meget at skulle gøre, men det virker nu meget godt igen.
Af arsenio3d
Så er der en ny version ude, 04.00.08!
Af susperia
Hjalp den så på dit problem? Jeg fik den også installeret igår, men aner ikke hvad den har tilføjet eller rettet?
Af susperia
Det var godt nok en god pris.
Men jeg kunne godt tænke mig at vide om der var andre mærker som virker på.
Jeg synes ikke så godt om kvaliteten på de der.
Det er noget plastik bras, som mærkes som noget der burde koste 30kr.

Men kunne da godt overveje 2 par mere til den pris.
Af arsenio3d
Jeg har i hvert fald bestilt 2 stk.
Den pris er endnu billigere end på Amazon.

Man skal jo kun sidde og se en film med dem en gang i mellem, så jeg tror ikke det gør noget med kvaliteten for mig.
Af susperia
Ja det er rigtigt, men det jeg mener er at der hvor de ligesom er samlet, der kradser de på næsen. Og det er begge par jeg har som gør det.

Men jeg har nu fået set 4 3D blurays, og det virker meget godt.
Jeg synes jeg så lidt af det du snakkede om, på en almindelig bluray, men tog det meste fra i billedinstillinger, og så lagde jeg ikke mærke til det.

Jeg vil ikke kunne leve med, hvis jeg får så stort problem som dit, da jeg ikke bare kan stille på det på min Onkyo, for så passer det jo ikke til min projektor. og stille på det hver gang gider man jo ikke.
Af arsenio3d
Ok, kan man ikke "file" det der kradser væk, eller fylde mellemrummet udm ed noget?

Jeg har allerede et par 3D blu rays, så glæder mig til at prøve dem af i morgen når jeg får dem...

Jeg overvejer også lidt at kontakte Elgiganten ang. det her, men skal nok lige teste lidt mere, kan være at det er en indstilling i PS3 som gør det.
Af susperia
Jo kan nok godt slibes af, da det er meget lidt, men nok til at irritere kæresten og mig. Der sidder godt nok nogle næse dubber på som man kan pille af, så synes jeg faktisk at de sidder lidt bedre, men så kradser de endnu mere.
Jeg synes de er for åbne, altså for meget lys ind fra siderne.

Men tror egentlig også jeg køber 2 par mere, når de nu er så billige.
Så tak for linket :)

Jeg syntes mit blev bedre da jeg slog nogle af alle de ting fra i tvet, alt sådan noget super opløsning eller hvad pokker de forskellige ting hed. Jeg tænkte ihvertfald ikke over det efter.
Men nu har jeg også kun set en film som ikke var 3d.
Af susperia
Jo kan nok godt slibes af, da det er meget lidt, men nok til at irritere kæresten og mig. Der sidder godt nok nogle næse dubber på som man kan pille af, så synes jeg faktisk at de sidder lidt bedre, men så kradser de endnu mere.
Jeg synes de er for åbne, altså for meget lys ind fra siderne.

Men tror egentlig også jeg køber 2 par mere, når de nu er så billige.
Så tak for linket :)

Jeg syntes mit blev bedre da jeg slog nogle af alle de ting fra i tvet, alt sådan noget super opløsning eller hvad pokker de forskellige ting hed. Jeg tænkte ihvertfald ikke over det efter.
Men nu har jeg også kun set en film som ikke var 3d.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7