Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jones31
PeterD skrev:Ikke for at fjerne fokus fra tråden, men....

Gør dig den tjeneste ikke at "hoppe på" gode tilbud, men vælg et gennemtestet tv som Flatpanels.dk anbefaler..Se købsanbefalinger....

Så er risikoen for at du bliver skuffet i hvert fald mindre....

By the way:

Lyst rum uden mulighed for afskærmning for sol: LED

Kan du mørkelægge rummet. Uden direkte sollys på skærm:

Panasonic Plasma skærme

PS. Nej. Jeg har hverken aktier eller sidder i Panasonic's hovedbestyrelse.

Tip: Du kan sagtens få en skærm med GOD billedkvalitet for 4-6000 kr.
Nej men sjovt du kun nævner pana hele tiden ikke. Sjovt de har så røde tal.
Brugeravatar
Af MigSelv
jones31 skrev:

Gør dig den tjeneste ikke at "hoppe på" gode tilbud, men vælg et gennemtestet tv som Flatpanels.dk anbefaler..Se købsanbefalinger....

By the way:

Panasonic Plasma skærme

Nu har farven på bundlinjens tal intet med produkternes kvalitet at gøre. Der er langt flere faktorer der spiller ind her for tiden, samt det faktum, at både Sony og Panasonic blev hårdt ramt af et jordskælv med efterfølgende oversvømmelser.
Og hvis kvalitet koster lidt ekstra, så køber kunderne gerne det næstbedste, eller måske endda længere nede af kvalitetsstigen.
Senest rettet af MigSelv 23 jul 2012, 08:42, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af edinger
jones31_fra_El-Giganten skrev:Nej, men sjovt du kun nævner pana hele tiden ikke. Sjovt de har så røde tal.
Pioneer havde også røde tal. Og jeg går ikke ud fra, at du vil påstå, at det skyldtes tvivlsom kvalitet.

Sorte tal på bundlinjen er udtryk for godt købmandskab og ikke meget andet.
Af THM
Jeg kan nu heller ik se hvad regnskabet har med kvalitet at goere.
Er selv meget glad for mit skifte fra panasonic g20 til lg pz950 sa har ik noget imod lg, men mener man I bedste fald kan sige at lm860 og lm960 er middel, og alt for dyre, selv med rabatten.
Ville ikke selv bytte mit pz950 for nogen af dem:-)

Lm760 er stadig for dyr i forhold til niveau, men mere interessant hvis det skal vaere lg led...
Af jones31
edinger skrev:
jones31_fra_El-Giganten skrev:Nej, men sjovt du kun nævner pana hele tiden ikke. Sjovt de har så røde tal.
Pioneer havde også røde tal. Og jeg går ikke ud fra, at du vil påstå, at det skyldtes tvivlsom kvalitet.

Sorte tal på bundlinjen er udtryk for godt købmandskab og ikke meget andet.

Bare lidt træt af nogle folk herinde kun kan nævne panasonic plasma lige meget hvad folk spørger om med hvad man kan anbefale dem, at købe og det er også når folk nævner f.esk hvad skal man købe af de her 3 LED modeller.

Der findes altså gode led modeller på markedet og ikke kun plasma :-)

Nej det mener jeg heller ikke, Pioneer var de bedste på plasma og jeg synes stadig deres billedkvalitet har de andre svært ved og slå idag.
Men selv panasonic har forstået, at man er nød til også, at satse på LED idag og ikke kun plasma. For det for man røde tal af :-)
Af jones31
MigSelv skrev:
jones31 skrev:

By the way:

Panasonic Plasma skærme

Nu har farven på bundlinjens tal intet med prokternes kvalitet at gøre. Der er langt flere faktorer der spiller ind her for tiden, samt det faktum, at både Sony og Panasonic blev hårdt ramt af et jordskælv med efterfølgende oversvømmelser.
Og hvis kvalitet koster lidt ekstra, så køber kunderne gerne det næstbedste, eller måske endda længere nede af kvalitetsstigen.

Så det du siger at lm960 er et af de bedste tv på markedet foran de andre??? Da det koster mere end de andre. For plasma koster jo mindre end de Led modellerne og det hænger jo ikke sammen, da i mener panas plasma de bedste kvalitets mæssigt.

Ja men Sony og Pana har haft røde tal længe, så ikke kun pga det med jordskælvet.
Brugeravatar
Af edinger
jones31 skrev:Så det du siger at lm960 er et af de bedste tv på markedet foran de andre??? Da det koster mere end de andre. For plasma koster jo mindre end de Led modellerne og det hænger jo ikke sammen, da i mener panas plasma de bedste kvalitets mæssigt.

Ja men Sony og Pana har haft røde tal længe, så ikke kun pga det med jordskælvet.
Er der nogen, der vil oversætte?

Hvis nu ordene havde været sat sammen til egentlige sætninger, ville budskabet nok have lettere ved at trænge igennem.

Eller også er det blot undertegnede, som skal øve sig i at læse SMS-sprog uden grammatik og tegnsætning. Den mulighed foreligger naturligvis også 8)
Af THM
jones31 skrev:
Bare lidt træt af nogle folk herinde kun kan nævne panasonic plasma lige meget hvad folk spørger om med hvad man kan anbefale dem, at købe og det er også når folk nævner f.esk hvad skal man købe af de her 3 LED modeller.

Der findes altså gode led modeller på markedet og ikke kun plasma :-)

Nej det mener jeg heller ikke, Pioneer var de bedste på plasma og jeg synes stadig deres billedkvalitet har de andre svært ved og slå idag.
Men selv panasonic har forstået, at man er nød til også, at satse på LED idag og ikke kun plasma. For det for man røde tal af :-)
Havde nok en fornemmelse af det var skrevet i irritation 8)
Mange mennesker kender ikke rigtig noget til plasma, men led bliver hele tiden markedsfoert i reklamer.
Saa det er jo klart de fleste tager udgangspunkt i led skaerme.
Derfor syntes jeg det er fint at goere dem opmearksomme paa plasma, som jo giver mest billedkvalitet for pengene, isaer blandt skaerme til under 10k, medmindre man har en praeference imod plasma....

Mht. Bundlinien, saa har samsung ogsaa underskud paa tv produktion, dette underskud bliver bare begraenset af deres overskud pae plasma tv
;)