Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af polski12
Har købt ny samsung 8 serie nogen ved men kan får andre briller .....de godt nok ringe dem er som er med ....jeg tænk på mere ligsom panasonic briller .......helt lukket på siden så der kommer ik lys ind..... 8) Vh daniel
Af Flemming Larsen
Chaui skrev:Ved ikke om de briller kan bruges til den de nye skærme, men her http://www.fcomputer.dk/tv-hifi/tilbeh% ... 100gb.html

Det er dem jeg har til min D8005 fra sidste år.

Men vil anbefale dig og se 3D i mørke, da Aktiv 3D ikke er så godt i lys.
Ved disse briller står der: til dit TV via RF-udstyr, Så vidt jeg ved, så er samsungs nye tv med blutooth. Og så kan de ikke bruges.
Af Chaui
muligvis. jeg ved bare at de har samme model nr. som mine, og de virker til min 2011 skærm, som bruger Bluetooth til briller. min gamle skærm fra 2010 brugte Infrarød.
Af polski12
Flemming jeg har købt dem og de virker super ...så ja du kan bruge dem :)
Af Flemming Larsen
Jeg ville bare advare, at det kunne være muligt de ikke virkede. Men fedt nok at de gør.
Jeg har selv et panasonic tv, og synes at det er fedt at briller er blevet mere universale. Jeg fik briller med i købet af mit tv, og der kostede brillerne 650kr. De samme briller kunne jeg få til 400kr, alt incl hos Amazon.uk.
Af polski12
ja det fedt flemming...... :D måske jeg skulle måske kigge på den hjemmesiden :D hi hi
Af Flemming Larsen
polski12 skrev:ja det fedt flemming...... :D måske jeg skulle måske kigge på den hjemmesiden :D hi hi
Er det Amazon.uk du mener? De har mange ting, som er en del billigere end i dk. De briller jeg købte, der var endda dk brugsanvisning med. 8)