Log ind med sociale netværk
15 jul 2012, 18:33
Lgowner, ja 960'eren får ringe karakterer på de fleste test sites inkl. dette.
760'er får gode karakterer fordi den ikke koster så "meget". Der bliver rapporteret om kraftigt backlight bleeding fra hjørnerne mange steder på nettet, så hvis Toshibaen gør det bedre så hopper jeg på den... ellers må man nøjes med en 760'er.
-Morten
Hannepande skrev:Desværre tager Expert ikke denne model hjem. Det er helt sikkert. Er igang med at eftersøge den hos forskellige underleverandører, men håber svinder desværre.Hanne, du må endeligt poste nyt hvis du finder ud af noget.
Mvh
Hanne
Lgowner, ja 960'eren får ringe karakterer på de fleste test sites inkl. dette.
760'er får gode karakterer fordi den ikke koster så "meget". Der bliver rapporteret om kraftigt backlight bleeding fra hjørnerne mange steder på nettet, så hvis Toshibaen gør det bedre så hopper jeg på den... ellers må man nøjes med en 760'er.
-Morten
16 jul 2012, 13:48
Øhhh du har da tydeligvis ingen anelse om hvordan en forretningen fungere ?
Eller ?
Nå men det kan da godt være de har enerådighed over dem ? og hvad så ?
derfor er GOD KUNDESERVICE stadig i hovedsædet hos elgiganten, det står faktisk stortset over alt i vores kantine så MON ikke der er en sælger der vil TJEKKE for ham om det kan lade sig gøre ?
Anyways, jeg tjekker i morgen og melder tilbage til dig.
Mvh. Casper
Eller ?
Nå men det kan da godt være de har enerådighed over dem ? og hvad så ?
derfor er GOD KUNDESERVICE stadig i hovedsædet hos elgiganten, det står faktisk stortset over alt i vores kantine så MON ikke der er en sælger der vil TJEKKE for ham om det kan lade sig gøre ?
Anyways, jeg tjekker i morgen og melder tilbage til dig.
Mvh. Casper
GEEEK 
16 jul 2012, 14:00
"HD-billedkvaliteten er fantastisk. Detaljerigdommen er fremragende og levende billeder gengives flot...Local dimming Nano-filteret gør også LW980W i stand til at gengive ekstremt dybe sortniveauer..."
"SD-billedkvaliteten er god, og detaljegraden høj. Tv’ets standardindstillinger gav os SD-billeder med for meget grums og digitalt look, men de kalibrerede indstillinger giver en behagelig og detaljerig oplevelse af Tv-signaler i SD-opløsning."
MigSelv skrev:Hvis du læser det første indlæg, kan du se betegnelsen "top" model, det er den jeg svarer på, når deres billedkvalitet flopper.Og det holder vist heller ikke helt vand... Her er, hvad Rasmus skrev om LG topmodellens billedkvalitet i oktober:
"HD-billedkvaliteten er fantastisk. Detaljerigdommen er fremragende og levende billeder gengives flot...Local dimming Nano-filteret gør også LW980W i stand til at gengive ekstremt dybe sortniveauer..."
"SD-billedkvaliteten er god, og detaljegraden høj. Tv’ets standardindstillinger gav os SD-billeder med for meget grums og digitalt look, men de kalibrerede indstillinger giver en behagelig og detaljerig oplevelse af Tv-signaler i SD-opløsning."
16 jul 2012, 14:02

Jeg vil os godt sige at deres gamle 980 model var lækker og et fantastisk billed den kunne komme til at vise.
Men Migselv snakker om ders 2012 modeller
malkekoen skrev:Jeg tror i snakker forbi hinanden nuMigSelv skrev:Hvis du læser det første indlæg, kan du se betegnelsen "top" model, det er den jeg svarer på, når deres billedkvalitet flopper.Og det holder vist heller ikke helt vand... Her er, hvad Rasmus skrev om LG topmodellens billedkvalitet i oktober:
Jeg vil os godt sige at deres gamle 980 model var lækker og et fantastisk billed den kunne komme til at vise.
Men Migselv snakker om ders 2012 modeller
GEEEK 
16 jul 2012, 16:48

Jeg mistænker det for at være bevidst formuleret sådan.
dk9000 skrev:Men Migselv snakker om ders 2012 modellerog så for at rette op på det, så talte han kun om topmodellen og ikke hele serien selvom udtrykket, deres , leder folk imod alle modellerne i 2012. han talte kun om topmodellen i ental men mente nok generelt.
Jeg mistænker det for at være bevidst formuleret sådan.
21 jul 2012, 21:15
Jeg har lige brug for at vide om Toshibaen performer bedre end LG 670/760 inden jeg bestiller en hjem fra Tyskland. Så lad os se nogle tests.
Og jeg har ikke sagt noget om Elgigantens kundeservice nogen steder så fald bare ned igen. Jeg har kun nævnt at de har eneret på at sælge LGs topmodeller. Det har de fordi så kan de lange flere af dem over disken og holde prisen højt fordi de ingen konkurrence har.
Og jeg har ikke sagt noget om Elgigantens kundeservice nogen steder så fald bare ned igen. Jeg har kun nævnt at de har eneret på at sælge LGs topmodeller. Det har de fordi så kan de lange flere af dem over disken og holde prisen højt fordi de ingen konkurrence har.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto