Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hejsa drenge og vel os nogen piger...

min mor har set sig varm på mit sansung fra 2010 46tommer , så jeg skal jo havde et nyt
jeg har kigge på sansung og sony og LG , og må indrømme jeg er i syvsøren over det, der jo fordele og ulemper ved alle 3 mærker..

tv skal være ca 46tommer og en pris på 10-13k

nogen der kan hjælpe med og gøre den nemmer for mig ?? hjælpe

vh morten
Af dktrold
det jeg syns er et problem med samsung 2012 er webcamme det ødlægger flowe ved dicenet, også er min erfaring med mit 2010 model af der er masse under menuer og ting der ikke behøved og være der, men jeg har nu være glad for mit samsung det er mit første smart tv,

sony har jeg altid haft før bået som musik anlæg og tv og har altid være rigtig tilfreds, og var ned og se den model til 12-13.000kr, og det var sgu lækkert med dobbel grafik mortor også vider..

panasonic kender jeg faktisk ikke rigtig men så flot ud..

håber der er nogen der kan hjælpe mig med og finde enig

skal siges jeg ser meget film og 3d film, også nogen gang bruger jeg smart funktionerne...
Af Bent odense
Hvad med panasonic plamas-led.eller sony 46hx855.Læs merer på købsanbefaling. :)
Af dktrold
hvad mener du med det ??

jeg må indrømme efter og have læst mere hælder jeg mere til LG ny model :)
Af PeterD
...Der er fordele og ulemper ved alle mærker, men....

....Supergris siger det meget godt.....

....Kvalitet fornægter sig ikke....
Af dktrold
jeg kigger på , LG 47LM660T - sony hx855 - Samsung E8005, er ret vild med lg ny fjernbetjening og den måde det er opbygge på, sony har jeg altid være glad for og haft meget, og overvejer og og skal have en ps3 og har en sony vario os så det hele vil passe sammen, men må indrømme jeg har være godt tilfreds med mit 2010 samsung det sgu en go kvalitet... jeg ser meget film og tv og 3d ..
Brugeravatar
Af edinger
dktrold skrev:hvad mener du med det ??
Din usammenhængende måde at formulere dig på – sammenholdt med et tidligere, nu slettet indlæg, som du også stod fadder til – fik mig til at tro, at der var tale om spam og ikke en seriøs forespørgsel.

Jeg beklager, hvis jeg uberettiget har draget tvivl om din oprigtighed.
Af dktrold
jeg skal faktisk ned og kigge og måske købe det i dag, men jeg var bare noget bagstiv da jeg skrev det første indæg. og har os haft en profil før men kan ikke huske det mere.. men det er ok
Af dktrold
så fik jeg sony hx855 og ps3 to par 3d briller og to spil, så sidder og leger nu men syns det er ret indvikle det sony også har jeg ikke fastnet internet før den 10 så før kan jeg ikke bruge det optimalt.. men skal da lige havde funde en kalibraring...
Af PeterD
Tillykke.

Altid spændende med nyt "legetøj". :)
Af dktrold
ja 16.500kr med 5års forsikring med tv og 3år med ps3 og to spil os.. men syns sgu det er noget teknisk men bliver nok bedre når jeg får rigtig net om en 10 dage
Af THM
Tillykke. Fedt tv, men ja deres menuer er lidt vanskelige:-)