Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af miri
Sidste fredag lå jeg som nr. 21 - i dag er jeg rykket helt frem som nr. 19.... Det rykker ikke helt voldsomt.
Af leonm
hva så er der ikke snart nyt på vej? Er der ikke nogen der har modtaget dyret og checket det ud? :)
Af Remmerboy
så prøvede jeg at skrive til geco igen, da der nu er gået 14dage.
"Vi vil meget gerne kunne give dig en konkret dato, men kan ikke da vi ikke
har modtaget bekræftet termin fra Sharp Nordic på forsendelse af nye 37XD1E
leverancer. Vi rykker kontinuerligt for dette !

I skrivende stund kan vi desværre ikke komme det nærmere. Vi opdaterer på
produktet (http://www.geco.dk/product.asp?product=859&sub=2&page=1) såsnart
der er nyt fra Sharp"

jeg bestilte den 22. januar, og jeg ligger nr5 i køen.
jeg vil tro, at jeg ikke kommer med, i næste sending tv, så jeg skal nok regne med 1 måned's yderligere ventetid(mit bud) :(
hvis det er sand, så er det 1000kr man kan spare, ikke meget mere værd, da samsung kommer med en ny serie, som nok kan hamle op med XD1E'erens billekvalitet
Af miri
Jeg fik min 37" i går. Først var jeg lidt skeptisk i f.t. billedkvaliteten, men ved lidt justering, så blev det meget bedre. Jeg er dog ikke 100% tilfreds endnu, så jeg må se om jeg ikke kan justere lidt mere... Jeg oplever fortsat at ansigter er for "røde".
Af Remmerboy
så fik jeg min 37XD1E idag :)
og den er lækker. men jeg skal lige gennemgå tips og tricks tråden
Af gsf1200
Juhu fik endelig min 37 :D
detsvære har fragt manden smadret det :( (dsv)

var ikke hjemme og den der tog imod opdagede ikke skaden.
da kassen blev sat med skaden ind mod en væg og han skyndte sig at køre.

Som gamel fragtmand vil jeg sige at den slet ikek skulel ha været leveret men retuneret pga dårlig fragtbehandling.

resten af ugen og weekenden kan kun bliver bedre
Af vinkender
Jeg skal til at hænge min 37" Sharp op med det medfølgende Ionic vægbeslag fra fælleskøbet.
Når man læser data fra Ionic på geco's hjemmeside står der, at der er 6.5 cm afstand fra væggen.
Men hvis man skal følge brugsvejledningen, og påsætte de sorte afstandsringe mellem beslaget og tv'et kommer aftstanden jo op på ca. 8.5 cm.
Hvad har I andre gjort ?
Har I droppet de sorte afstandsringe mellem beslag og tv eller ?

Hvis man gør det vil de medfølgende skruer være for lange, og skal afkortes.
Men har disse sorte gummi/plastic afstandsringe et formål...f.eks støjdæmpende eller andet ?
Af leonm
... stod i samme situation, vinkender. Med droppede de sorte afstandsringe, og i en af poserne finder du korte skruer der passer til!

Og det virker fint!

Mvh. Leon
Af vinkender
leonm skrev:... stod i samme situation, vinkender. Med droppede de sorte afstandsringe, og i en af poserne finder du korte skruer der passer til!

Og det virker fint!

Mvh. Leon
Tak for svaret Leon. Jeg havde overset de korte skruer, som jeg troede var for korte. Men ser ud til, at de virker fint :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12