15 jun 2012, 19:15

Hej derude er der nogen der kan hjælpe mig med at åbne for skandinavisk menu på mit LG LM 860V. det er købt i belgien  

Johnny Poulsen skrev:Hej derude er der nogen der kan hjælpe mig med at åbne for skandinavisk menu på mit LG LM 860V. det er købt i belgienbrug denne side her og find remote info til Harmony eller andre eller, køb den android app på Play og se om den også virker på nye 2012 modeller, du har da 15mins så du kan fortryde det

Tom Nielsen skrev:Hejdu kan se mere om alternative remotes her.
Jeg har også et LG860v købt i Belgien og er super glad for det, det står bare som klokkeklart, har brugt indstillingerne fra 760 som Rasmus har beskrevet (men dog med meget små egne efterjusteringer).
Kunne også godt bruge lidt hjælp til det med e scandinaviske meny'er og har set følgende beskrevet på flatpanels:
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.