Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hejsa allesammen..

her hvor jeg bor nu er lidt i stenladrene, men kan kun få tdc som telefom kabla/internetkable henholdvis yousee og home trio, da jeg boet i åbyhøj havde jeg trio og det kørte super så der for har jeg bestile igen, men der kan jeg kun få 4 mb og med yousee sage mande at jeg ihverfald kunne få 50mb måske 100mb, hvad ville være best når det er tv kvalitet men tænker på ??

håber i forstå mit spørgsmål

vh morten
Af BudZa
TDC home trio kører over kobber, og tv sendes igen digitalt over internettet. Altså zapper TDC alt dit internet når du ser fjernsyn.

Yousee kører over kabel nettet. Større kapacitet end kobber og mere pålideligt. Den trækker ikke internet da det er to seperate instanser.

Vælg yousee. Home trio er det sidste åndedrag fra TDC's kobbernet.
Af dktrold
okay jeg var bare rigtig glad for det da jeg boet i åbyhøj, der kørte perfekt med mit samsung internet tv, og de ting jeg havde til, aldrig nogen problemer, men efter jeg flytte her ud og fik yousee så har jeg ikke haft ande end problemer, men jeg vil jo da gerne havde en go hastihed,
Af lgowner
BudZa skrev:Vælg yousee. Home trio er det sidste åndedrag fra TDC's kobbernet.
+1

YouSee styrer.

TDC home trio sux, totalt dårligt.
dktrold skrev:hejsa allesammen..

her hvor jeg bor nu er lidt i stenladrene, men kan kun få tdc som telefom kabla/internetkable henholdvis yousee og home trio, da jeg boet i åbyhøj havde jeg trio og det kørte super så der for har jeg bestile igen, men der kan jeg kun få 4 mb og med yousee sage mande at jeg ihverfald kunne få 50mb måske 100mb, hvad ville være best når det er tv kvalitet men tænker på ??

håber i forstå mit spørgsmål

vh morten
Nej.
Af BudZa
Hvilke problemer har du dktrold?
Af dktrold
jeg forstår bare ikke hvordan man i dagens danmark, kun kan få et selvskab og at trio kun kan give mig 4mb, det da utrolig, og jeg undre mig over i siger så godt om yousee, jeg havde ikke ande end problemer det første 6 månder her ude med dem, og trio har være en go oplevelse ..

men er det normal at man kun kan få et selvskab uden på lande, og at mobil signal er så sindsyg dårligt ??
Af dk9000
1. det er langt fra centralen

2. 4 mbit pr tv. så efter det første tv er der intet net mere

3. Du køber jo heller ikke et håndsving til et ny audi a8 vel ;)