Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

der hvor jeg er flytte hen, er der så utrolig dårlig mobil signal, på min iphone har den svært ved og sende sms og mister tit opkalde og det skætter,
og jeg har måtte klare mig med mobil net til min bærbar de sidste månder, og jeg har være heldig vis det var over

EDGE lige nu ligger den på omkring 5.00 - 0.00kbps
og det jo til og få dårlig tålmodighed over, er der nogen der ved om måske boligforening kan gøre noget ved det med en antænde måske ?

vh morten
Af lgowner
du skal have ny udbyder, antenne forening kan ikke løse dit problem, da flere selskaber har egne antenner og andre lejer sig ind på dem.

så bedst er at prøve med nogle af dem som findes derude, TDC , 3 og telia og telenor har vist også egen antenne.

3 viser ihvertfald dæknings grad på deres side, så kan det måske bruges som vejviser?
Af dktrold
har prøve telmore, tdc, 3, og det i telmore mobil net og fullrate, og alle sammen er elendig, syns det er utroligt at d komme frem med g4 men her ude virker g3 ikke en gange,, hastihed er næsten død,

er dte op til teleselskabet at gøre noget ved det så ??

vh morten
Af lgowner
er alle lige ringe, så er der muligheden at prøve en anden mobil, inden du går surt i det og tror det er selskaberne?

måske prøve en anden mobil, LG har nogle fine mobiler , LOL (B
men en anden telefon kan du da sikre dig at signalet virkelig er så ringe? siger alle beboere det samme?
Af dk9000
Det kan variere utroligt meget fra telefon til telefon, og nu er iPHONE jo ikke kendt for den bedste antenne.

Jeg havde selv en LG optimus x2 for 3 måneder siden. Da jeg så skiftede til en HTX sensation xl så kom der lige pludselig 3g dækning hvor jeg boede og det havde jeg ikke haft før ;)
Af dktrold
de har nu bygge en ny mobil mast fra 3, og det kører rimlig godt på 3g hele tid, men jeg havde ikke ande end problener et første år med iphone..