16 jul 2012, 09:20
Jeg testede med et nyt TV Kabel igår - så det er ikke det.
Men skriver du bare en masse fluff som er komplet ligegyldigt.
At fortælle mig jeg bare skal gøre det "rigtigt" uden at give nogen guide eller steps - eller læse jeg har ligesom har prøvet alt konfiguring jeg har adgang til med standard LG remote - hjælper mig ikke på noget punkt.
Det er ikke et surt opstød, men at sige efter den korrespondence der har været at man bare liiiiige skal det og det - passer altså bare ikke.
I hvertfald ikke med mit scenarie og det specifikke TV
Så må du lige lave en step-by-step guide til dumme mig.
Har indstillet alle fra, frekvens, netværks ID, modulation, prøvet alle variabler jeg kender til det danske marked.
Nul resultat desværre.
37LK450-ZH
(hvis nogen skulle være interesseret).
Jeg vil overveje harmony remoten - lgowner.
Det skal så bare være en 99% sikker måde - ellers vil jeg sidde med flad fjæs i eftermiddaag :P
jgr skrev:Nej, den har vi ligesom bekræftet af tingene er deaktiveret.MisterMac skrev:JGR, jeg tager derud og checker igenJeg beklager det sene svar. Nej, vi kunne heller ikke vælge nordiske lande under installationen, men det var faktisk min bror (der ikke er særligt teknisk) der fik det installeret. Javist - det kræver lidt ekstra nørklen for at få det hele til at spile, men det kan altså sagtens lade sig gøre. På de nordiske modeller vælger man Stofa eller Yousee, og så kommer alle indstillingerne automatisk frem. På EU-modellerne skal man selv indtaste de oplysninger, men resultatet skulle meget gerne blive det samme.
Men havde du nordiske lande?
Setuppet viser INGEN nordiske lande (altså før man vælger netværks id osv).
Det er jo ikke sådan, at de undlader at "putte noget i" skærmen bare fordi det ikke er en nordisk model. Det er som andre nævner noget software, der er deaktiveret, men som sagt kan man ved at indtaste de rette oplysninger sagtens få det til at virke.
Som andre også påpeger, så kan vi jo komme med nok så mange gode råd, tekniske beskrivelser osv. men hvis kablerne og dermed signalet ikke er i orden, så nytter det jo ikke noget :-)
Jeg testede med et nyt TV Kabel igår - så det er ikke det.
Men skriver du bare en masse fluff som er komplet ligegyldigt.
At fortælle mig jeg bare skal gøre det "rigtigt" uden at give nogen guide eller steps - eller læse jeg har ligesom har prøvet alt konfiguring jeg har adgang til med standard LG remote - hjælper mig ikke på noget punkt.
Det er ikke et surt opstød, men at sige efter den korrespondence der har været at man bare liiiiige skal det og det - passer altså bare ikke.
I hvertfald ikke med mit scenarie og det specifikke TV
Så må du lige lave en step-by-step guide til dumme mig.
Har indstillet alle fra, frekvens, netværks ID, modulation, prøvet alle variabler jeg kender til det danske marked.
Nul resultat desværre.
37LK450-ZH
(hvis nogen skulle være interesseret).
Jeg vil overveje harmony remoten - lgowner.
Det skal så bare være en 99% sikker måde - ellers vil jeg sidde med flad fjæs i eftermiddaag :P