Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af elmicki
Hej
Inden for de sidste 3 mdr. er der begyndt at komme streger på mit tv. Det kan som regel fjernes ved at tage antennekablet ud, for derefter at sætte det i igen. Nogle gange skal jeg dog gøre det en del gange inden det er væk. Tvèt blev købt i 2008. Der er både streger og skygge på billedet. Vi flyttede sidste uge, og samtidigt fik jeg købt et nyt færdigsamlet antennekabel i en TDC butik. Der var desværre ingen forskel. Troede ikke der var noget galt med mit gamle kabel, men det var bare for at udelukke det. Nogle som ved hvad der er galt ? Håber da ikke mit tv til 10000 ,- er ved at stå af efter 4 år :((
Har kabeltv fra Yousee

Vedligger lige nogle billeder af skærmen

På forhånd tak for hjælp

Claus
Billede
Billede

Edit: Ændret modellen fra W4500 til W4720
Senest rettet af elmicki 07 jun 2012, 14:18, rettet i alt 1 gang.
Af AkAFester
Er det en 40"?

Hvis det er så er det en panel fejl og Sony har forlænget garantien på denne model. Kontakt Sony og hør om de stadig har denne forlængede garanti bare for at være sikker inden du sender den til rep.
Af elmicki
Ja, det er en 40" Ups, det er faktisk en model 4720, men har vist samme panel som W4500. Har faktisk lige været nede i Sony centret med den idag efter jeg læste dit indlæg. Hvis det er den velkendte panelfejl er garantien udvidet til 5 år. Må så krydse fingre for at det er den fejl. Får svar engang sidst i næste uge. Skal nok skrive hvad det ender med.

Tak for hurtigt svar

Claus
Af AkAFester
Jeg er sikker på det er den fejl og du får nok stukket et nyt TV i hænderne (heller ikke dårligt). Men lad da endeligt høre hvad det ender med :).
Af elmicki
Så er der en update..

Hentede mit tv dag. Sony skiftede hele panelet på garantien. De har udvidet garantien på denne fejl til 5 år. Super service af Sonycentret og selvfølgelig Sony

Claus
Af Rasmusapt
Jeg håber det er okay jeg låner din tråd lidt elmicki, da jeg mistænker at jeg har samme problem.

Min fejl ser dog anderledes ud, men jeg syntes det virker meget som misfarvningen(eller hvad man lige kalder det) virker systematisk eller symmetrisk på skærmen og derfor mistænker jeg også panelet

[img]http://img835.imageshack.us/img835/4248/img04401l.jpg[/img]

Belager det ringe billedet, fejlen ses dog klart.
Af elmicki
Det ved jeg faktisk ikke, men noget kunne da tyde på det.

Claus