Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pimp66
Hej alle sammen lidt hjælp tak. Ska købe ST50 i 42..
Men er der nogen a jer der ved hvor man kan købe sådan en så billigt som muligt tak..?
Af pimp66
Det lige det med pladsen.. Er det prisen du tænker på
Eller? Det ogs fordi jeg ska brug det en del til at spil ps3 eller xbox på.
Så jeg tænkte ved du om hvor meget forskel der er mellem input lag på St50 og Gt50. Jeg er lidt bange for input lag og burn in.. Fordi jeg har hæft led tv i et par år og der en del input lag og jeg har hørt
at de summer en del ved du noget om det.?
Eller hvis der er andre her ind der kan hjælp må i meget gerne..? Forresten er ligeglad med 3D..
Af klingenberg
Bilka har 50st32y, den samme model fra sidste år til 6k. Udfra hvad jeg har hørt, er der ikke sket specielt meget nyt, og st32 har enormt lav input lag og et kanon billede, så tjek det ud.
Brugeravatar
Af MigSelv
Jeg ville genoverveje mit valg af plasma, hvis der skal bruges meget konsolspil. Risikoen for burn in er for stor.
Af klingenberg
Jeg ville genoverveje mit valg af plasma, hvis der skal bruges meget konsolspil. Risikoen for burn in er for stor.
Er det ikke stort set blevet løst 100% indenfor de sidste par år?
Brugeravatar
Af MigSelv
klingenberg skrev:
Er det ikke stort set blevet løst 100% indenfor de sidste par år?
Nej, der er kommet nye udfordringer, efter 3D blev introduceret.
Af pimp66
klingenberg skrev:Bilka har 50st32y, den samme model fra sidste år til 6k. Udfra hvad jeg har hørt, er der ikke sket specielt meget nyt, og st32 har enormt lav input lag og et kanon billede, så tjek det ud.

Det 50st32 har ikke plads til 50. tommer derfor siger jeg 42 max
jeg kan måske får 42st til lidt over 6000 er bare bange for burn in fordi spiller en del ps3 og xbox.. men tak for hjælpen ;-)
Af pimp66
MigSelv skrev:Jeg ville genoverveje mit valg af plasma, hvis der skal bruges meget konsolspil. Risikoen for burn in er for stor.

Har en D7005 led i stuen men jeg synes der er en del input lag
Når jeg spiller fifa12 ovs. Derfor tænkte jeg på plasma.

Men du siger burn in, så tænker jeg hmm hva ska jeg købe nu der er god til at spille på a skærm.. :-)
Af Supergris
Jeg og mange i min omgangskreds har plasma. Der har ikke været noget burn-in, og vi spiller meget. Dog hører man stadig om fænomenet, men ikke noget jeg ville være bange for.
Senest rettet af Supergris 16 jul 2012, 04:24, rettet i alt 1 gang.
Af klingenberg
pimp66 skrev:
klingenberg skrev:Bilka har 50st32y, den samme model fra sidste år til 6k. Udfra hvad jeg har hørt, er der ikke sket specielt meget nyt, og st32 har enormt lav input lag og et kanon billede, så tjek det ud.

jeg kan måske får 42st til lidt over 6000 er bare bange for burn in fordi spiller en del ps3 og xbox.. men tak for hjælpen ;-)
Ahh, okay. Tror ikke du behøver være specielt bange for burn-in. Hvis du har lidt pladsmangel, er samsung måske oplagt da de er lidt mere slim i designet, dog på bekostning af sortniveau og højtalere.

Forresten er der ikke sket ret meget i år udviklingsmæssigt, da de fleste producenter er begyndt at fokusere på oled, så tjek evt vt30 fra sidste år, da den har ry for at være helt fantastisk.
Af pimp66
klingenberg skrev:
pimp66 skrev:

Ahh, okay. Tror ikke du behøver være specielt bange for burn-in. Hvis du har lidt pladsmangel, er samsung måske oplagt da de er lidt mere slim i designet, dog på bekostning af sortniveau og højtalere.

Forresten er der ikke sket ret meget i år udviklingsmæssigt, da de fleste producenter er begyndt at fokusere på oled, så tjek evt vt30 fra sidste år, da den har ry for at være helt fantastisk.

Tv,et skal være i soveværelset derfor ikke ret meget

Plads.
Af pimp66
Supergris skrev:Jeg og mange i min omgangskreds har plasma. Der har ikke været noget burn-in og vi spiller meget. Dog hører man stadig om fænomenet, men ikke noget jeg ville være bange for.

Nej kan jo ikke være sikker med brun in vel..?