Log ind med sociale netværk
12 jul 2012, 15:24
ja hvis du vil give det merer,så kan det betale sig.har selv lige købt et 55hx855.hx855 har en billedbehandlingsmotor x-reallity pro,dvb-t2-s2-c2,c2 er den nye kabel tuner i fremtiden.men læs merer om tekniske specifkationer på hx753-hx855,sony.dk 
12 jul 2012, 15:42
Bent odense skrev:ja hvis du vil give det merer,så kan det betale sig.har selv lige købt et 55hx855.hx855 har en billedbehandlingsmotor x-reallity pro,dvb-t2-s2-c2,c2 er den nye kabel tuner i fremtiden.men læs merer om tekniske specifkationer på hx753-hx855,sony.dkStår selv og overvejer at købe HX855, hvor lang tid har du haft tv'et?
12 jul 2012, 16:33
Bent odense skrev:ja hvis du vil give det merer,så kan det betale sig.har selv lige købt et 55hx855.hx855 har en billedbehandlingsmotor x-reallity pro,dvb-t2-s2-c2,c2 er den nye kabel tuner i fremtiden.men læs merer om tekniske specifkationer på hx753-hx855,sony.dkHar godt været inde på sony.dk og sammenligne, men jeg tænkte mere i praksis på billede kvalitetten, hvor meget de 2 skærme afviger fra hinanden. Det med den har de tunere er underordnet for mig.
12 jul 2012, 17:38
Bent odense skrev:ja hvis du vil give det merer,så kan det betale sig.har selv lige købt et 55hx855.hx855 har en billedbehandlingsmotor x-reallity pro,dvb-t2-s2-c2,c2 er den nye kabel tuner i fremtiden.men læs merer om tekniske specifkationer på hx753-hx855,sony.dkHar også set mig lun på HX855. Du må meget gerne fortælle lidt om de positive/negative ting du oplever ved skærmen. På forhånd tak.
12 jul 2012, 19:01
Ja jeg prøver at lave en beskrivelse kort.Billedekvaliteten den er tæt på panasonic top model,som rasmus har skrevet i teste.Men som jeg ser det er billedekvaliteten helt i top.x-reality pro gør billedet levende på en naturlig måde at forstærke detaljerne i alt hvad du ser.Og så skal man værer opmærksom at tvet er ikke med drejbar fod.Og den 6gr hældning gør at man skal have et kun 50-60 cm møbel i højden for at få den beste syns blik.Og man kan jo barer også hænge det op på vægen,Men det tager jo lidt af stilen væk.Det er jo et møbel i sig selv,så jeg har fod på og er ca 3 meter væk.Og med hensyn til 3d og smart tv det har jeg ikke sat mig ind i nu har kun haft det siden juni 
12 jul 2012, 20:06
. Jeg takker for den korte gennemgang
Bent odense skrev:Ja jeg prøver at lave en beskrivelse kort.Billedekvaliteten den er tæt på panasonic top model,som rasmus har skrevet i teste.Men som jeg ser det er billedekvaliteten helt i top.x-reality pro gør billedet levende på en naturlig måde at forstærke detaljerne i alt hvad du ser.Og så skal man værer opmærksom at tvet er ikke med drejbar fod.Og den 6gr hældning gør at man skal have et kun 50-60 cm møbel i højden for at få den beste syns blik.Og man kan jo barer også hænge det op på vægen,Men det tager jo lidt af stilen væk.Det er jo et møbel i sig selv,så jeg har fod på og er ca 3 meter væk.Og med hensyn til 3d og smart tv det har jeg ikke sat mig ind i nu har kun haft det siden juniJamen det kan være det sådan et man skal have fat i så
12 jul 2012, 20:17
Bent odense skrev:Ja jeg prøver at lave en beskrivelse kort.Billedekvaliteten den er tæt på panasonic top model,som rasmus har skrevet i teste.Men som jeg ser det er billedekvaliteten helt i top.x-reality pro gør billedet levende på en naturlig måde at forstærke detaljerne i alt hvad du ser.Og så skal man værer opmærksom at tvet er ikke med drejbar fod.Og den 6gr hældning gør at man skal have et kun 50-60 cm møbel i højden for at få den beste syns blik.Og man kan jo barer også hænge det op på vægen,Men det tager jo lidt af stilen væk.Det er jo et møbel i sig selv,så jeg har fod på og er ca 3 meter væk.Og med hensyn til 3d og smart tv det har jeg ikke sat mig ind i nu har kun haft det siden juniTakker også.
13 jul 2012, 00:24
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... x-l42dt50y
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... x-l47wt50y
otf skrev:Nu ved jeg ikke om det plasma dem du nævner, men synes kun at have hørt, de laver gode plasma skærme, og er ikke interesseret i sådan en typeskærm.Nej det er ikke plasma det er deres LED modeller. De laver skam nogen af de bedste modeller i led og for rigtig gode anmeldelser.
13 jul 2012, 00:29
Bent odense skrev:Ja jeg prøver at lave en beskrivelse kort.Billedekvaliteten den er tæt på panasonic top model,som rasmus har skrevet i teste.Men som jeg ser det er billedekvaliteten helt i top.x-reality pro gør billedet levende på en naturlig måde at forstærke detaljerne i alt hvad du ser.Og så skal man værer opmærksom at tvet er ikke med drejbar fod.Og den 6gr hældning gør at man skal have et kun 50-60 cm møbel i højden for at få den beste syns blik.Og man kan jo barer også hænge det op på vægen,Men det tager jo lidt af stilen væk.Det er jo et møbel i sig selv,så jeg har fod på og er ca 3 meter væk.Og med hensyn til 3d og smart tv det har jeg ikke sat mig ind i nu har kun haft det siden juniDer er ingen steder i testen fra dette site, hvor HX855 sidestilles med Panasonics topmodel. På lcd siden hedder Panasonics topmodel WT50, på plasma siden hedder den VT50. Der drages sammenlignende konklusioner på Panasonics DT50, og dette er ikke en topmodel.
13 jul 2012, 09:02
jones31 skrev:De bare lige en tand for dyre desværre, og tror nu jeg holder på hx855. Ellers tak for budeneotf skrev:Nu ved jeg ikke om det plasma dem du nævner, men synes kun at have hørt, de laver gode plasma skærme, og er ikke interesseret i sådan en typeskærm.Nej det er ikke plasma det er deres LED modeller. De laver skam nogen af de bedste modeller i led og for rigtig gode anmeldelser.
13 jul 2012, 12:10
du bliver ikke skuffet med hx855.men panasonic har også lavet nogle fine led skærme.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto