Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Der er ikke rigtig nogen der gider diskutere 26" tv. Det er noget der bliver lagt så få udviklingspenge i, at det er mere eller mindre ligegylgigt hvilket mærke man køber.
Af Supergris
Bare hold dig til et af de kendte mærker, så går det ikke helt galt, og 4.000 kr. er vist i overkanten...
Af hclouv
Hvis ønsket evt. er et hvidt fjernsyn, ville jeg mene at et sony ex553 vil være det oplagte valg. Det har bl.a indbygget wifi, og med et par minutters opsætning er det klart til at køre hulu og netflix m.m. Desuden er det indenfor prisrammen.

Ligger selv og lurer på at.anskaffe et istedet for det Samsung vi har isoveværelset, netop på grund af ovennævnte features
Af J.H.
Hvorfor vil i have et 26"?

Det er tæt på at være spild af tid, penge og energi medmindre det er som pc skærm.

Hvor langt fra sidder i?
Af Bent odense
ja og for 4000, kan i få et fint 32 tommer samsung eller sony.
Af CockNorris
hclouv skrev:Hvis ønsket evt. er et hvidt fjernsyn, ville jeg mene at et sony ex553 vil være det oplagte valg. Det har bl.a indbygget wifi, og med et par minutters opsætning er det klart til at køre hulu og netflix m.m. Desuden er det indenfor prisrammen.

Ligger selv og lurer på at.anskaffe et istedet for det Samsung vi har isoveværelset, netop på grund af ovennævnte features
Har lige købt og sat TV'et op i soverværelset. Er rigtig godt tilfreds med det og synes at billede er kanon. Har ikke kastet mig så meget ud i de tjenester der kan tilgås via wi-fi, men selve opsætning etc... gik meget let!

hclouv - findes der en guide til installation af netflix og hulu???
Af hclouv
Synes også det virker som et lækkert lille fjernsyn, så godt du kunne bruge rådet 😃

Man skal abonnere på netflix og unblock men når det først kører er det bare at ændre dns numrene i fjernsynet i et manuelt setup at wifi (efter at man har sat det op automatisk først) og derefter bede det opdatere indholdet. Fin guide på unblock og flatpanels hjemmeside (se tråd omkring setup af netflix, eller anmeldelse af Apple tv )
Af capi
Prøv dog at snak med " Lommen" i morgen :-) Den ved altid hvad man skal gøre :-)
Af vandijk
Tak for inputs :-)
Konen er gået med til 32", så der kom noget godt ud af det :-)
Capi: lommen gør hvad lommen vil, så det tør jeg ikke stole på.
Af Supergris
" Gået med til 32 " ". GODT gået...
Af PeterD
Se avt. flatpanels anbefalinger. Der var vist et Philips der fik gode anmeldelser af billedekvaliteten. Det var dog en smule tykt bagtil...

I får væsentlig mere billedkvalitet med en 32" end en 26"....og til 4 K burde det være muligt at finde en med et udemærket billede...

Philips laver vist også nogle ganske gode højtalere i deres skærme. Ved så ikke om de sidder i en 32".........