Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Esso
Efter at Sbak og Malkenkoen startede nogle tråde omkring denne model, var der hurtigt 4-5 personer er var interesseret i at benytte dette tilbud fra http://www.discountonline.be i Belgien. Desværre vil firmaet Ikke sende til Danmark eller Tyskland, så derfor har vi slået os sammen for at så at hente de sidste 5 stk. 47LW980S som de har på lager.
På nuværende tidspunkt er 4 af de 5 reserveret, så hvis du går og drømmer og precis dette tv, så har du chancen for at købe et meget billigt nu.

Kontakt mig hurtigst muligt hvis dette har din interesse !
Der er afgang til Belgien i morgen eftermiddag.
[email protected]

Mvh Jesper
Af malkekoen
Jesper - du glemte lige at skrive prisen (ved ikke om du allerede har fået afsat den sidste plads i bilen, men ellers):

Kr. 7.430,-!!!!! (999€). For LG's 47" 2011 topmodel.

Det billigste lagerførende, vi har fundet herhjemme er knap kr. 12.000,-.
Af kennethm
Uha jeg er virkelig fristet!
Men er bare bekymret for at der går noget galt, altså at fjernsynet på et tidspunkt skal til rep, så hænger jeg jo på den :-/ og den pris er mange penge for mig nemlig så er bare lidt urolig ellers er jeg nemlig klar!
Af malkekoen
Vi har fået en mail nede fra discountonline.be, hvor de skriver, at det er LG's danske garanti, der dækker :). Og at den i øvrigt er 2 år :). Vi spurgte også til om DVB-C tuneren ville virke, og var svaret:

"Yes, it works in Denmark.
Warranty is 2 year by LG Denmark at home".

Men som sagt: Er du interesseret, skal du kontakte Jesper asap. Vi har kun med sikkerhed fået reserveret 4 fjernsyn - og lige nu ser det på deres hjemmeside ud som om, at de alle er udsolgt. Og aner ikke om nogen allerede har budt ind på det potentielt sidste tv.
Af kennethm
Har i tjekket det op med LG om det passer? For kan ikke se hvordan de kan ligge dansk garanti på når det ikke er en nordisk model.
Kunne forestille mig den butik i handler i bare er interesseret i at sælge til jer så de bare har sagt ja. :-)[/quote]
Af LG_Martin
malkekoen skrev:Vi har fået en mail nede fra discountonline.be, hvor de skriver, at det er LG's danske garanti, der dækker :). Og at den i øvrigt er 2 år :). Vi spurgte også til om DVB-C tuneren ville virke, og var svaret:

"Yes, it works in Denmark.
Warranty is 2 year by LG Denmark at home".

Men som sagt: Er du interesseret, skal du kontakte Jesper asap. Vi har kun med sikkerhed fået reserveret 4 fjernsyn - og lige nu ser det på deres hjemmeside ud som om, at de alle er udsolgt. Og aner ikke om nogen allerede har budt ind på det potentielt sidste tv.
Hej Malkekoen,
Beklager at du har fået forkert besked fra jeres butik i Belgien.
Men LG Danmark yder ikke garanti på vare som er importeret fra andre lande.
Dette kræver at varen er købt gennem LG Nordic, hvilket Belgien ikke er en del af.

For at kende en 2011 model som Nordisk, så skal den hedde W eller N til sidst, hvor S ikke er en del af den nordiske serie

Så for at svare på spørgsmålet, så er det den Belgiske butik som står for garantien, og ikke LG Danmark.
Af malkekoen
Hej Martin

Tak for info. Ikke at det gør det store, men rart at vide. Men betyder det, at evt. LG Tyskland også er en del af "S" dækningen?
Af LG_Martin
malkekoen skrev:Hej Martin

Tak for info. Ikke at det gør det store, men rart at vide. Men betyder det, at evt. LG Tyskland også er en del af "S" dækningen?
Jeg må desværre melde pas på hvordan den tyske service virker, mit bedste bud er at kontakte LG Tyskland her
http://www.lg.com/de/support/contact/su ... o-help.jsp
Af lgowner
malkekoen skrev: Og at den i øvrigt er 2 år :). Vi spurgte også til om DVB-C tuneren ville virke, og var svaret:
omkring dvbc tuner support så er det korrekt at den nok virker i DK, der er dog det i mente, at nok ikke alle frekvenser er registreret på en belgisk model, så uden mulighed for at vælge "Danmark" som Country, vil altså ikke have alle kanal lister for Danmark, som kan betyde DR1 måske ikke dukker op i listen :( (lyder faretruende, men en ændring i servicemenu og dit TV kører med NordicUI og den er på hjemmebane igen)

på S modellen har du ikke Danmark som valgmulighed standard, dertil skal modellen være fra norden, så består listen kun af 4 lande, hvor en S model dækker vest-europa
Af malkekoen
Tusind tak for tippet :)! Kunne jeg lokke dig til at skrive, hvad det er, der skal ændres i servicemenuen, og hvordan man kommer ind i den?
Af Winnick
I mit tilfælde kører jeg med en Zaptor fra Stofa alligevel - så tuneren har ikke så meget at sige (medmindre jeg har misforstået noget) - medmindre jeg på et tidspunkt flytter og ikke længere har stofa

uh at glæde sig til at få et nyt tv :-)
Af Winnick
Så lykkedes det! :-)

Et styks TV modtaget og sat op - skal dog have et nyt vægbeslag, så det må stå på fod indtil videre.

I service menuen er TV'et opdateret til Nordisk - og så kunne der vælges Danmark som land under opstart.

Det lader til at alting fungerer - vi testede på yousee uden boks inden jeg tog mit tv med hjem. Her kører den på en Zaptor, så selvfølgelig ingen problemer.

Super deal!
Af malkekoen
Tillykke med TV'et, drenge! Det blev da den vildeste deal.

Har brugt 10 minutter på at indstille efter anbefalingerne på avforums, og.........Et HEEEEELT fantastisk billede!!! Sort, klart og levende. Har endnu hverken set glorier eller andet negativt.

Det tog 30 sekunder i servicemenuen at gøre fjernsynet dansk :).

Og til LG_Martin: Vi har nu fået LG-papir på, at vores garanti OGSÅ gælder i Danmark :).
Af jones31
malkekoen skrev:Tillykke med TV'et, drenge! Det blev da den vildeste deal.

Har brugt 10 minutter på at indstille efter anbefalingerne på avforums, og.........Et HEEEEELT fantastisk billede!!! Sort, klart og levende. Har endnu hverken set glorier eller andet negativt.

Det tog 30 sekunder i servicemenuen at gøre fjernsynet dansk :).

Og til LG_Martin: Vi har nu fået LG-papir på, at vores garanti OGSÅ gælder i Danmark :).

Hvem har i fået de papir fra?