Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tom Nielsen
Så kom det endeligt, mit nye 860v :) , indkøbt i Belgien og med noget spænding må jeg sige, for hvordan var transporten gået (der var et par buler i kassen, men ikke noget som var alvorligt) og hvordan var det så at installere!.
Antennestik i (Yousee kabel), strøm på og vupti, så kørte bare som "fod i handske" og står bare super flot.
Alligevel et par spørgsmål.
1. Der kan sagten vælges dansk i sprog (menuer), men ikke som LAND!, har valgt UK. Det gør som jeg kan se det, at der ikke kan vises tekst tv, hvilket er det eneste jeg pt. har fundet ud af det ikke kan.
Nogen der ved hvordan jeg kan få det ændret?.

2. Jeg har brugt Rasmus indstillinger fra LM760T testen og det har givet et perfekt billede.
Dog vil jeg spørge dig Rasums: V/H skarphed er sat til en værdi på 50 i din test, hos mig stod den som standard til 10, men har ændret til 50 (som er max hos mig). ER det korrekt eller ?.
3. Angående RGB, high /low er den sat som det du anbefaler og det ser ud til at være ok.

Ikke mere nu, der skal udforskes mere, så måske slipper I ikke for flere spørgsmål herfra :D.
Af jones31
Prøv og vælge tyskland i stedet.
Af Tom Nielsen
[quote="jones31"]Prøv og vælge tyskland i stedet.[/quote]

Takker, Det vil jeg straks prøve i aften, har slet ikke tænkt på at det kunne være en mulighed. Har jo haft travlt med at under søge alle andre muligheder i tv'et. :)