30 jun 2012, 22:24
Hej.
Jeg har idag været ude og studere forskellige tv som jeg fandt interresante, og er lidt i et dilemma om hvad der rent faktisk bør give det bedste resultat så håber i kan hjælpe lidt.
Jeg har fået tre tilbud.
Jeg kan få et Sony hx723 i 46" inkl 2 briller, til 8000,-
Jeg har også et andet tilbud på en Panasonic st50 50" til 8400,-
Og sidste tv er et grundig 46" (8-serie, deres andet bedste tv) til 7300,-
Jeg vil ikke gå højere end prisen på st50, men gerne billigere.
Dog vil jeg også gerne have et billede jeg ikke bliver træt af indenfor et år.
Jeg købte sidste år et Samsung d6755 som jeg ikke solgte for 3 måneder siden da jeg ikke synes den levede op til mine forventninger.
Jeg søger et billede der ser skarpt og rigtig flot ud, billedet skal kunne kører flydende (derfor helst 200hz selvom jeg ved det bør slåes fra men jeg vil gerne have det flydende)
Jeg har mulighed for at mørkelægge lokalet rimelig godt men gider dog ikke altid gøre det, har ingen direkte vinduer på skærmen så går ud fra plasmaen kan gå an.
3d effekten må gerne være iorden, dog vil den ikke blive brugt så ofte.
Smarttv er jeg helt ligeglad med, vil aldrig bruge det.
Hvis i ønsker lidt sammenligning af hvad jeg kan lide, så er et Sony w4720 et tv jeg godt kan lide men vil selvfølgelig gerne have noget nyere og bedre men er fint tilfreds med det billede, da det står rigtig godt i sd udsendelser!
Drømme tv'et er Sony hx855 men den er for dyr, så tænker at nogle af de tilbud var sådan midt i mellem.
Hvad ville i vælge og hvorfor?
Findes der noget til under 8000,- i mindst 46" i ville vælge fremfor de tilbud?
Mvh kennethm
Jeg har idag været ude og studere forskellige tv som jeg fandt interresante, og er lidt i et dilemma om hvad der rent faktisk bør give det bedste resultat så håber i kan hjælpe lidt.
Jeg har fået tre tilbud.
Jeg kan få et Sony hx723 i 46" inkl 2 briller, til 8000,-
Jeg har også et andet tilbud på en Panasonic st50 50" til 8400,-
Og sidste tv er et grundig 46" (8-serie, deres andet bedste tv) til 7300,-
Jeg vil ikke gå højere end prisen på st50, men gerne billigere.
Dog vil jeg også gerne have et billede jeg ikke bliver træt af indenfor et år.
Jeg købte sidste år et Samsung d6755 som jeg ikke solgte for 3 måneder siden da jeg ikke synes den levede op til mine forventninger.
Jeg søger et billede der ser skarpt og rigtig flot ud, billedet skal kunne kører flydende (derfor helst 200hz selvom jeg ved det bør slåes fra men jeg vil gerne have det flydende)
Jeg har mulighed for at mørkelægge lokalet rimelig godt men gider dog ikke altid gøre det, har ingen direkte vinduer på skærmen så går ud fra plasmaen kan gå an.
3d effekten må gerne være iorden, dog vil den ikke blive brugt så ofte.
Smarttv er jeg helt ligeglad med, vil aldrig bruge det.
Hvis i ønsker lidt sammenligning af hvad jeg kan lide, så er et Sony w4720 et tv jeg godt kan lide men vil selvfølgelig gerne have noget nyere og bedre men er fint tilfreds med det billede, da det står rigtig godt i sd udsendelser!
Drømme tv'et er Sony hx855 men den er for dyr, så tænker at nogle af de tilbud var sådan midt i mellem.
Hvad ville i vælge og hvorfor?
Findes der noget til under 8000,- i mindst 46" i ville vælge fremfor de tilbud?
Mvh kennethm