Log ind med sociale netværk
16 jun 2012, 11:35
Jeg har prøvet med 2 forskellige routere, Med og uden kabel. Har fulgt guiden men noget er galt.
Truthhahn skrev:Jeg står helt samme sted som dig. Alt andet virker - jeg kan betjene tv'et. Jeg kan overføre billeder og videoer fra IPhone/iPad til skærmen men kan bare ikke få Live Tv til at funke. Jeg får kortvarigt en gul trekant på skærmen med kanal angivelse nedenunder.Truthhahn skrev:Lige præcis. Live view kommer ikke frem. Registrering er sat til automatisk.. What to do?? Nogen gode råd, modtages med kyshånd
Jeg har prøvet med 2 forskellige routere, Med og uden kabel. Har fulgt guiden men noget er galt.
16 jun 2012, 11:41
Citat fra Inside:
fredizy skrev:Jeg havde samme problem, men det understreget i denne post fra Inside var hvad løste det for mig.Truthhahn skrev:Jeg står helt samme sted som dig. Alt andet virker - jeg kan betjene tv'et. Jeg kan overføre billeder og videoer fra IPhone/iPad til skærmen men kan bare ikke få Live Tv til at funke. Jeg får kortvarigt en gul trekant på skærmen med kanal angivelse nedenunder.Truthhahn skrev:Lige præcis. Live view kommer ikke frem. Registrering er sat til automatisk.. What to do?? Nogen gode råd, modtages med kyshånd����
Citat fra Inside:
Gå ind i Netværk > Netværkslinkindst. > DLNA serverindstlinnger > DLNA server og sæt den til. Sæt registrering til automatisk.
Inde i netværkslinkindst. slå netværksfjernbetjening til, samt DLNA fjernvolumen og DLNA fjernbetjening.
Gå nu ind i indstlling > opsætning af optagelse og sørg for at REW LIVE TV er slået fra.
Nu kan i med iOS/android devices som er på samme wi-fi netværk se live TV via viera viewer.
Kan i stadig ikke se noget under viera viewer, prøv så at gå ind under remote i app'et og skift kanal eller ændre volumen, og hop så tilbage til viera viewer igen
16 jun 2012, 11:52
Blindgoose skrev:Er også afprøvet de første 20 gange, desværre ingen effektfredizy skrev:Jeg havde samme problem, men det understreget i denne post fra Inside var hvad løste det for mig.Truthhahn skrev:. What to do?? Nogen gode råd, modtages med kyshånd����Jeg står helt samme sted som dig. Alt andet virker - jeg kan betjene tv'et. Jeg kan overføre billeder og videoer fra IPhone/iPad til skærmen men kan bare ikke få Live Tv til at funke. Jeg får kortvarigt en gul trekant på skærmen med kanal angivelse nedenunder.
Citat fra Inside:Gå ind i Netværk > Netværkslinkindst. > DLNA serverindstlinnger > DLNA server og sæt den til. Sæt registrering til automatisk.
Inde i netværkslinkindst. slå netværksfjernbetjening til, samt DLNA fjernvolumen og DLNA fjernbetjening.
Gå nu ind i indstlling > opsætning af optagelse og sørg for at REW LIVE TV er slået fra.
Nu kan i med iOS/android devices som er på samme wi-fi netværk se live TV via viera viewer.
Kan i stadig ikke se noget under viera viewer, prøv så at gå ind under remote i app'et og skift kanal eller ændre volumen, og hop så tilbage til viera viewer igen
29 jun 2012, 22:08
Næste problem er dog nu at kanalen ikke vil starte op på min IPad, idet den bare med load ikonet kørende.
Truthhahn skrev:Nogle der har løst problemet?Jeg er faktisk af uforklarlige grunde kommet et skridt videre. Jeg kan nu se hvilken kanal der afspilles på tv'et i VIERA Viewer. Jeg kan også se mit SD kort som er sat i tv'et.
Næste problem er dog nu at kanalen ikke vil starte op på min IPad, idet den bare med load ikonet kørende.
12 jul 2012, 21:45
fredizy skrev:Nogen med GT50 der har fået ovennævnte feature til at virke?Truthhahn skrev:Nogle der har løst problemet?Jeg er faktisk af uforklarlige grunde kommet et skridt videre. Jeg kan nu se hvilken kanal der afspilles på tv'et i VIERA Viewer. Jeg kan også se mit SD kort som er sat i tv'et.
12 jul 2012, 22:24
Uden at kende noget som helst til noget af det, så vil jeg foreslå at i prøver at lukke jeres iPad app helt ned, og starte den igen.
Dobbelt klik på Home-knappen, hold på én af ikonerne til de begynder at ryste, klik på det røde kryds ved Panasonic Appen.
Det kunne tænkes at være problemet
Dobbelt klik på Home-knappen, hold på én af ikonerne til de begynder at ryste, klik på det røde kryds ved Panasonic Appen.
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4
Beoplay A9
Beoplay A9
13 jul 2012, 08:47
Begynder at overveje om TV'et kan have en fejl, da der er mærkeligt at jeg kan skifte kanal mv.
noxity skrev:Uden at kende noget som helst til noget af det, så vil jeg foreslå at i prøver at lukke jeres iPad app helt ned, og starte den igen.Det er også prøvet. Jeg har prøvet med 2 forskellige IPhones og 1 IPad. Jeg har sågar forsøgt med anden router. Det hjælper endnu ikke.
Begynder at overveje om TV'et kan have en fejl, da der er mærkeligt at jeg kan skifte kanal mv.
30 jul 2012, 09:23
Jeg har prøvet med to forskellige routere og flere forskellige IPhones og IPads. Jeg vil prøve at hive fat i Pana support og spørge dem. Der må være en løsning.
Truthhahn skrev:Noget nyt i sagen. Døjer stadigt med samme problem. Kan det evt være en fejl i tv og hvor kan man evt få hjælp uden det koster en formue? Det jo en fed feature man helst ikke vil undværeNej intet nyt herfra og så alligevel. Som du kan se længere oppe fik jeg faktisk mulighed for at vælge den aktuelle tv kanal i Viewer men længere kom den så ikke.
Jeg har prøvet med to forskellige routere og flere forskellige IPhones og IPads. Jeg vil prøve at hive fat i Pana support og spørge dem. Der må være en løsning.
30 jul 2012, 15:36
fredizy skrev:Ser frem til at høre noget når du har talt med supporten.Truthhahn skrev:Noget nyt i sagen. Døjer stadigt med samme problem. Kan det evt være en fejl i tv og hvor kan man evt få hjælp uden det koster en formue? Det jo en fed feature man helst ikke vil undværeNej intet nyt herfra og så alligevel. Som du kan se længere oppe fik jeg faktisk mulighed for at vælge den aktuelle tv kanal i Viewer men længere kom den så ikke.
01 aug 2012, 17:55
Jeg kan nu vælge den aktuelle tv kanal hver gang i min viewer, men app'en bliver bare ved med at stå og loade, så kommer ikke længere. Jeg bruger en TDC router - kan dette være problemet?
Truthhahn skrev:Jeg havde kontakt til support i går. Snakkede med en svensker (tror jeg). Han kunne så at sige ikke hjælpe, andet end fortælle, at det burde virke med IPhone, IPad osv. Han ville dog give mig en tilbagemelding om en uges tid for at høre om andre havde hørt om problemet. Bliver spændende om han ringer tilbage.fredizy skrev:Ser frem til at høre noget når du har talt med supporten.Truthhahn skrev:Noget nyt i sagen. Døjer stadigt med samme problem. Kan det evt være en fejl i tv og hvor kan man evt få hjælp uden det koster en formue? Det jo en fed feature man helst ikke vil undværeNej intet nyt herfra og så alligevel. Som du kan se længere oppe fik jeg faktisk mulighed for at vælge den aktuelle tv kanal i Viewer men længere kom den så ikke.
Jeg kan nu vælge den aktuelle tv kanal hver gang i min viewer, men app'en bliver bare ved med at stå og loade, så kommer ikke længere. Jeg bruger en TDC router - kan dette være problemet?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto