Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mga
Hej

Jeg forsøger at blive klar til Tour de France med TV2 i HD.

Vi har købt et Sony 46EX723, der understøtter DVB-T2. Det første Boxer CI+ kort fra Elgiganten virkede ikke med fjernsynet. En kendt fejl fik jeg oplyst af Boxers kundeservice. Jeg skulle i stedet købe et CI+ kort produceret af Neotion.

Jeg ha nu et CI+ kort fa Neotion i fjernsynet. TV2 virker fint, men når jeg skifter til TV2 HD får jeg oplyst "intet signal". Når jeg kigger på signalstyrken for TV2 HD på fjensynet umiddelbart efter jeg har sat kortet i ligger den på omkring 60-70. Så går der lidt tid og så forsvinder signalet helt (=0).

Der er vel ikke en ekspert her, der har et bud på hvad der kan være galt. Jeg har endnu engang forsøgt at komme igennem til Boxers kundeservice. Det er ikke lykkedes og jeg tvivler egentlig også på at de kan hjælpe. "Det er helt sikkert kortet" var den sidste besked jeg fik inden jeg købte et nyt.

VH Michael
Af VIF
har næsten samme problem med Boxers HD kanaler. ca. 50/50 om der kommer billede. Kun nogle dage de virker ved mig.
Jeg har et Philips 46pfl9706t. Ved ikke om det er et generelt problem?