Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alexander
Hej gutter!

Jeg spottede dette tv til 18 klik igår.
Jeg slog til da det lød ekstremt billigt!

Er der nogen som har læst tests eller kalibrerings indstillinger til dette fjernsyn?

vh.
Af Mysen
tillykke med tv'et. Det var sørme en fin pris, du fik det til.
Der ligger en anmeldelse herinde inden længe, og du kan sikkert godt kopiere indstillingerne herfra, selv om det er 51" versionen, som FP har fat i.
Af alexander
Jo tak! Ja jeg har ikke set tv'et til andet end 27 k og opefter så jeg var lidt forbløffet.

Tv'et skulle lande imorgen, derefter vender jeg lige tilbage med indtryk :)
Af THM
Cnet.com har anmeldt det.
De kalder det bedste Samsung plasma til datoB-)
Af alexander
Sejt!
Er det ikke som om Samsung sender udgiver deres plasma senere i år end tidligere?

Håbder de har fået styr på brightness pops og peeling edges!
Af Holm86
Må man spørge hvor du har fundet det til den pris? :)

Har selv lige købt PS64D8005 for et par måneder siden til 15k :) Men havde da gerne givet lidt ekstra for en E'er :)

Men jeg er nu fuld ud tilfreds med min D'er.
Af Mysen
THM skrev:Cnet.com har anmeldt det.
De kalder det bedste Samsung plasma til datoB-)
Huh? er deres anmeldelse ikke lidt lunken, eller er det bare fordi, Samsung gør for meget ud af deres gadget-lir?
Af THM
Jo blev også lidt overrasket over karakteren.
Det er min opfattelse at de ikke er så vilde med fokusen på lir, og at det har trukket ned...
Men han nævner til sidst at det er det bedste de har lavet.
Af alexander
Nå så fik jeg da en overraskelse!

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag og ville kigge lidt på flimmerkassen efter at have monteret den igår opdager jeg at skærmen ikke vil tænde!

Talte med Samsung og jeg får en tekniker på besøg inden for 4 dage. dvs. intet tv nørderi i weekenden, øv!

Er der nogen der har erfaringer med at nulstille tv'et? Findes der en reset funktion på et sådan tv?