Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malkekoen
Hej!

Som overskriften siger: Er der nogen, der har konkrete erfaringer med LG 47LW980 - eller 55" udgaven?

Bare lige inden man begiver sig ud i et ubeset køb over nettet :).
Af kennethm
Jeg har kun set den i butikken i elgiganten i kolding for 2 måneder siden.
Og der synes jeg (Efter selv at have indstillet den lidt) at den hamlede op med samsungs nye es8005 som jeg er vild med billedet på (Ja kan godt lide det kunstige billede) så jeg indstillede efter samsungs, og ramte faktisk meget tæt!
Desværre var den for dyr i 55" til mig, og nu er den helt væk da den er trukket tilbage.

Hvor køber du fra og til hvilken pris om man må spørge?
Er nemlig selv på jagt stadigvæk O_O
Af malkekoen
kennethm skrev:Jeg har kun set den i butikken i elgiganten i kolding for 2 måneder siden.
Og der synes jeg (Efter selv at have indstillet den lidt) at den hamlede op med samsungs nye es8005 som jeg er vild med billedet på (Ja kan godt lide det kunstige billede) så jeg indstillede efter samsungs, og ramte faktisk meget tæt!
Desværre var den for dyr i 55" til mig, og nu er den helt væk da den er trukket tilbage.

Hvor køber du fra og til hvilken pris om man må spørge?
Er nemlig selv på jagt stadigvæk O_O
Det er jeg rigtigt glad for at høre - altså, at kvaliteten er i top! Der er vist forskellige meninger, men jeg mangler at høre nogle flere danske erfaringer.

Vi er nogle stykker, der forsøger at købe her:

http://www.discountonline.be/lg-47lw980 ... 17769.html

Desværre sender de ikke til Danmark, men de sender til Tyskland, så prøver lige nu at få dem til at sende til et tysk posthus tæt på grænsen. Du er velkommen til at sende mig en pm, hvis du også vil være med i "puljen".

Andre erfaringer?!?
Af Søren A
jeg kan kun varme ord for den model .....jeg købet min 55" her i starten af maj :)
jeg har brugt indstillimgerne efter testen her på fladpanels ......
jeg har både haft plasma og led før .....men LG LW980W slår dem alle på rå
billle kvalitet 8) (efter min mening) .
det enste problem den lider af er reflektion i frontglasset .....og kan godt være nowet øv!!!! i en lys stue .
og smart delen kunnne godt gå lidt hurtiger .......
Af kennethm
Altså jeg synes ihvertfald med mine øjne, at billedet kan blive rigtig godt derpå!
Er dog ikke så glad for menuerne på LG, men det er nok blot en vanesag.
Fik ikke testet 3d'en, men når jeg er imponeret over 3den på lw650 så er den vel kun bedre eller ligeså god på lw980.

De forskellige meninger ligger muligvis i at folk ikke er tilfredse med den forkerte udtalelse om hvor mange dimming zoner der er i tv'et.
Personligt tror jeg ikke på at fejlen er synlig for det normale forbruger øje, jeg synes ihvertfald kort og godt at billedet stod kanon flot i elgiganten efter lidt tweaking!

Du er ops på at det er en s model og ikke w model ikk? Ved ikke om det betyder den ikke har dvb-t2 tuner eller om det bare er fordi det ikke er en nordisk model
Men det er også noget af en risiko at bestille helt dernede fra, i tilfælde af fejl? :-)